Gæst FrøkenWhipsy Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Lille Qairo er allerede begyndt at lette ben OG afmærke i den skov vi er i hver dag....Det er langt fra hver gang han letter ben..men synes alligevel det er lidt hurtigt.. I en alder af sølle 15 uger ! Åh ak o've hvad skal der dog ske med min lille bandit ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Lille Qairo er allerede begyndt at lette ben OG afmærke i den skov vi er i hver dag....Det er langt fra hver gang han letter ben..men synes alligevel det er lidt hurtigt..I en alder af sølle 15 uger ! Åh ak o've hvad skal der dog ske med min lille bandit ! Hi hi, ja det er sjovt som tiden går enoooormt langsomt når man går og venter på hvalpen - og når man vel har fået den går tiden alt for hurtigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Hihi... Han er ved at blive en stor dreng :blink:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Ja, jeg er så en af dem hvor tiden står stille lige nu..... :damn: Der er HELE 14 dage til Chinook flytter ind :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Wow. Han er sorme en fremmelig ung herre - Det var tidligt! Men det maa vaere fordi han er hurtig med at laere alting:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hehe jeg var nærmest bekymret for koda aldrig ville blive en "mand" han var et godt stykke over 1 år før han begyndte hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Hehe jeg var nærmest bekymret for koda aldrig ville blive en "mand" han var et godt stykke over 1 år før han begyndte hihi haha. Samme her:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Synes denne tråd mangler BILLEDER... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts