Hop til indhold

Hvordan lægger jeg billeder ind??


Audrey
 Share

Recommended Posts

Nu ville jeg endelig få lagt nogle billeder af min lille puppypige ind, men det kan jeg slet slet ikke finde ud af...:damn: :megaked:

 

Når jeg vil tilføje et billede skal jeg indtaste http-adressen men når jeg prøver det viser den kun et link og ikke billedet..

 

 

Teknologi-tumpen har brug for hjælp :pray::pray::pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lægger først mine billeder op på photobucket.com, der får billederne en IMG-kode som jeg bare klistrer ind i indlægget herinde.

 

Men viser den så billederne? For da jeg prøvede viste den som sagt kun linket..

Men jeg tog også adressen herindefra.. Prøver lige på din måde :oops:

 

Tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det skulle gerne funke... Ved ikke helt hvad du mener med adressen herindefra..? :vedikke:

 

Det er også ret kikset formuleret :oops:

 

Jeg har oprettet et album og så har jeg kopieret www-adressen på billedet, men det er åbenbart ikke sådan man skal gøre. Photobuket virker desværre ikke :???:

Den vil ikke uploade billederne... Ved ikke om det er pga. billederne, som er taget med mobilkamera eller om det har noget med min pc at gøre...

 

Jeg er håbløs :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror nok jeg prøvede, men da jeg bad om en preview viste den bare linket og ikke billedet. Har også sat et profilbillede på men det skal åbenbart ikke være enkelt :blink:

 

Huskede du at trykke på upload? Altså, hvis du vedhæfter skal du først trykke på "upload filer" under "yderligere information" her længere nede. Så kommer der et nyt vindue, hvor du klikker på "gennemse" og vælger det billede du vil vedhæfte. Derefter skal du klikke på "upload", der står til højre for den nederste "gennemse" - den er lidt svær at finde! Så skal du vente, indtil du kan se (i det nye vindue) at den er færdig med at uploade, og at billedet ligger der som en fil. Så skal den gerne kunne ses i preview...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...