Gæst Peaches Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hejsa Nu er der kun 25 dage til vi får vores nye familiemedlem - en herlig labradorhan. Vi er nye hundeejere og er godt og grundigt forvirrede over fodervalget. Vi er nu faldet over Petsholistic, og synes det lyder som noget i den rigtige retning. Har I herinde erfaringer med det eller kommentarer til sammensætningen af foderet? /Charlotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret April 19, 2011 Rapporter Share Besvaret April 19, 2011 Jeg kender ikke til det Men kig bag på posen.. Den første og 2. indgrediens skal være kød ikke korn osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Forhåbentlig giver jeres opdrætter en foderprøve med hjem, så I kan se hvad hvalpen er vant til at få og forhåbentlig står opdrætter klar med råd og vejledning og hvis ellers det er en fornuftig opdrætter, så ville jeg da som førstegangs hundeejer lytte til opdrætters råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peaches Besvaret April 20, 2011 Rapporter Share Besvaret April 20, 2011 Forhåbentlig giver jeres opdrætter en foderprøve med hjem, så I kan se hvad hvalpen er vant til at få og forhåbentlig står opdrætter klar med råd og vejledning og hvis ellers det er en fornuftig opdrætter, så ville jeg da som førstegangs hundeejer lytte til opdrætters råd. Ja, vi får selvfølgelig en pose foder med fra opdrætteren, og ved også hvad de giver deres hunde. Men vi vil gerne over i et foder, hvor der har været større fokus på dyrevelfærd i produktionen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts