Lisbeth Storm Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 årh endelig SOOOOL!!! En skøn hund, der nyder livet i stor stil! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 årh endelig SOOOOL!!! En skøn hund, der nyder livet i stor stil! Ja han eeeelsker at ligge i solen og dase, og bliver meget fornærmet når jeg forsøger at få ham lidt i skygge. Skal jo passe lidt på den hvide hud. Men når han ser sit snit til det, så vælter han omkuld i en solstråle.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 ja, men hvem elsker ikke solen??? Jeg er især vild med udtrykket i hans ansigt på det næstsidste billede. Åh, livet er skønt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 ja, men hvem elsker ikke solen??? Jeg er især vild med udtrykket i hans ansigt på det næstsidste billede. Åh, livet er skønt Tak, udtrykket er ledsaget af en meget høj og veltilpas grunten..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Herlige fætter Eddie Synes blikket på de første par billeder siger "smut så med det kamera pomfrit" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Årh ja det er livet:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Herlige fætter Eddie Synes blikket på de første par billeder siger "smut så med det kamera pomfrit" hvad synes du så blikket på det andetsidste billede siger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 hvad synes du så blikket på det andetsidste billede siger :blink: "du bliver bare ved med det der Far" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 "du bliver bare ved med det der Far" PRÆCIS... du fortsætter bare, som jeg har opdraget dig til at gøre!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Åhh, hvor ser det dejligt afslappende ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts