Gæst Miss_menelli Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Et par bekendte har spurgt om jeg måske kender nogen, der kender nogen, som mangler en dejlig labrador dreng? Han er mig bekendt omkring 3 år gammel, en let type (muligvis af jagtlinier), har DKK tavle og er intakt. Han er god til børn, andre hunde og er en skøn, skøn hund!! Parret har desværre ikke overskuddet til ham længere, da det at få en menneske-baby krævede noget mere end de havde regnet med, og den dejlige dreng får ikke længere de ture og den opmærksomhed som han fortjener og har brug for. De har ikke travlt med at komme af med ham og afventer den helt rigtige familie - Så hvis tidspunktet ikke lige passer, så kan de sagtens beholde ham til sommerferien f.eks. Det vigtigste er at han kommer et godt sted hen. Jeg har ikke set hunden siden han var en stor hvalp - Men dengang var han noget af det skønneste De vil helst heller ikke sælge via DBA og gul og gratis, da de gerne vil finde nogle seriøse mennesker, som ved hvad en aktiv lab indebære og have mulighed for at lære den nye familie lidt at kende inden de sender ham videre. Så håber nogen af jer måske kan hjælpe med at formidle kontakt til nogle der kunne være interesseret i ham!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Held og lykke med at finde et nyt hjem til bassen! Jeg glæder mig til jeg en dag har plads til at gøre noget godt for hunde, som mangler et hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Held og lykke med at finde et nyt hjem til bassen! Jeg glæder mig til jeg en dag har plads til at gøre noget godt for hunde, som mangler et hjem. Takker! Ville også sådan ønske vi havde tiden til at tage flere OP hunde. Men man skal jo kende sine begrænsninger - Desværre. Men håber der dukker en god familie op til ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Har de prøvet labradorhvalpelisten? Der er også et afsnit om voksne hunde ::::::: DRK Labrador Hvalpeliste - Tlf.: 48 71 26 11 ::::::: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Har de prøvet labradorhvalpelisten? Der er også et afsnit om voksne hunde ::::::: DRK Labrador Hvalpeliste - Tlf.: 48 71 26 11 ::::::: Det tror jeg ikke - Men giver dem da lige besked. Det ville da være et oplagt sted at annoncerer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Et billede og en god opdateret beskrivelse af ham ville gøre det nemmere at få en god familie der passer tul ham...held og lykke:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Har han været trænet på markprøver og har du hans stambogsnr.? Han lyder dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Har han været trænet på markprøver og har du hans stambogsnr.? Han lyder dejlig Desværre ikke... Han har været på det obligatoriske hvalpekursus og det er så det..... Og har desværre ingen anelse om han er egnet til jagt. Men dejlig, det er han - Godmodigheden selv og super kærlig og venlig overfor alle. Skal se om jeg kan få stambogsnummeret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Evt. kan de sætte ham på ::::::: DRK Labrador Hvalpeliste - Tlf.: 48 71 26 11 ::::::: Der er også sektioner for unghunde og voksne hunde med DKK bog. Hvor fint du hjælper dem med at finde hjem til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Evt. kan de sætte ham på ::::::: DRK Labrador Hvalpeliste - Tlf.: 48 71 26 11 ::::::: Der er også sektioner for unghunde og voksne hunde med DKK bog. Hvor fint du hjælper dem med at finde hjem til ham Tak - Beskeden er givet videre. Han er i hvertfald en fin dreng, som nok skal finde et godt hjem. Man vil jo bare helt finde det bedste til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts