Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

:lol: I know!! Er smeltet ud over hele gulvet altså :hjerte: Og så er hans ene øre klasket helt ind til hovedet, det er osse alt alt for nuttet.

Det er såå kært det billede og et rent plet-skud, ærgeligt at lyset har været så dårligt for det er virkelig et super-skud :5up:

 

Har siddet og leget lidt, men det er skie svært ikke at få overbelyste områder :cry:

 

[ATTACH]44221[/ATTACH] [ATTACH]44228[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Det er såå kært det billede og et rent plet-skud, ærgeligt at lyset har været så dårligt for det er virkelig et super-skud :5up:

 

Har siddet og leget lidt, men det er skie svært ikke at få overbelyste områder :cry:

 

[ATTACH]44221[/ATTACH] [ATTACH]44228[/ATTACH]

 

:mrgreen: Åhja jeg kiggede slet ikke på farver - bedre nu?

 

[ATTACH]44234[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jaah det er meget bedre :banan: og bedre end mine forsøg :5up:

 

Jeg har jo osse det store billede :blink: Husker du at tjekke at billedet er lavet til srgb før upload?? Det gør farverne meget bedre på skærmen, lærte jeg af René :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ææm næ, jeg lavede bare en direkte kopi (JPG tror jeg) :vedikke:

 

Du bruger vist ikke photoshop, gør du? I hvert fald, i PS oppe i Edit, nede i bunden af dropdown menuen kan man vælge "convert to profile" og så s-rgb i stedet for den normale rgb. Det gør at farverne bliver mere realistiske på skærmen (så vidt jeg husker også på prints).

Filen hedder stadig .jpg eller hvad end, det er kun farveprofilen man ændrer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bruger vist ikke photoshop, gør du? I hvert fald, i PS oppe i Edit, nede i bunden af dropdown menuen kan man vælge "convert to profile" og så s-rgb i stedet for den normale rgb. Det gør at farverne bliver mere realistiske på skærmen (så vidt jeg husker også på prints).

Filen hedder stadig .jpg eller hvad end, det er kun farveprofilen man ændrer.

Nej det bruger jeg ikke, hver gang jeg forsøger mig med det går jeg død i teknik osv :oops: og så er det på engelsk, jeg bliver hys over sådan noget der ikke er liige til :engel:

 

Jeg bruger standart fra Microsoft og så et der hedder PhotoFilter :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

20 dage! Skal starte til hvalpetræning første eller anden uge i august :banan: Skal så meget gå til rally med Voodoo Wonderkid!

 

Har fået pas og idnummer på ham allerede og det kriiiibler i mig at få ham oprettet i hunderegistret, men synes alligevel at det virker rigtigst at vente til Anders lige har set ham :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
20 dage! Skal starte til hvalpetræning første eller anden uge i august :banan: Skal så meget gå til rally med Voodoo Wonderkid!

 

Har fået pas og idnummer på ham allerede og det kriiiibler i mig at få ham oprettet i hunderegistret, men synes alligevel at det virker rigtigst at vente til Anders lige har set ham :genert:

 

Krible krable dokument kontoret glæder sig også på dine vegne :slem: og du får det uvuderlige dokument, der kræves for lovlydige borgere :oops: ....nå ja det har jeg da hørt et sted!:banan::klap::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Krible krable dokument kontoret glæder sig også på dine vegne :slem: og du får det uvuderlige dokument, der kræves for lovlydige borgere :oops: ....nå ja det har jeg da hørt et sted!:banan::klap::mrgreen::mrgreen:

 

Hehehe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Voodoo med gråt :lun: 3 og 4 uger gammel

 

[ATTACH]44499[/ATTACH][ATTACH]44500[/ATTACH]

 

[ATTACH]44501[/ATTACH][ATTACH]44502[/ATTACH]

 

[ATTACH]44503[/ATTACH]

 

[ATTACH]44504[/ATTACH][ATTACH]44505[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Så det er besluttet at det bliver den grå?

 

Ja det er det vist, hun har sendt pas og id-nummer på ham i hvert fald, men jeg synes lidt at det først er helt 100 når Anders har set ham på mandag, men SÅ bliver han sørme også oprettet i Hunderegistret med det SAMME :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Så er min søde mand draget afsted mod en flyver og jeg er oppe på dette ekstremt ukristelige tidspunkt så Motor kan komme på tur inden jeg skal på arbejde.. :skraek:

 

Satser på videospam engang i aften :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

De findes! Anders skriver de sover meget - surprise!

 

Han skrev også "Voodoo er sød", jeg spørger så om han er sødest, så svarer han, han er sød :hmm: Måske det er jetlag?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Og han har så god pigment at han næsten er sort på maven og hans trædepuder er også helt sorte - nåååårhhh så får han måske ikke verdens mest irriterende snenæse :banan:

 

Måske derfor Motor har lys næse, her er hans (yndige-lige-til-at-spise) 8 uger gamle poter:

[ATTACH]44653[/ATTACH]

 

Voodoo far er større end Motor! Orv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...