Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

De luxe siger at han gerne vil lære ham at spise sofaer og mobiltelefoner :cool:.

 

Tak som byder :mrgreen: Men sådan noget gør vi ikke her..

 

Hvor ligger priserne? Jeg har lige i dag set 3 annoncer på samojedhvalpe til 3800kr- det undrer mig -jeg troede prisen for en dkk var omkring de 9000kr?

 

Mellem 8 og 9000 i Danmark, tror du ikke det var nogle uden tavle? Eller måske nogle som er over 8 uger og mangler hjem? Har du link til annoncerne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:hmm:Hva er nu det for noget?:hjerte::hjerte::hjerte:

 

Ny lillebror, mon ikke Motor skal lege piratleg men ham, feks. den der med at gå planken ud, eller hvordan man bliver kølhalet:slem::banan:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Vi vil ha billeder, vi vil ha billeder, vi vil ha billeder, vi vil ha billeder!!!!!!

 

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

 

 

Så du må lige prikke lidt til den opdrætter der, vi skal følge lille Voodoo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil ha billeder, vi vil ha billeder, vi vil ha billeder, vi vil ha billeder!!!!!!

 

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

 

 

Så du må lige prikke lidt til den opdrætter der, vi skal følge lille Voodoo :mrgreen:

 

Der er da billeder på side 7 :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvorfor har jeg slet ikke set denne her tråd før! Kæmpe stort tillykke!!! :banan::banan::banan:

 

Hvor er det spændende!!! Og sikke da nogle søde små nogle!! Mor og far er smukke med smukt på!

 

Kan ikke helt overskue alle siderne i tråden lige nu så spørger lige dumt - er Voodoo en tæve eller en han og hvor mange af hvert køn er der af de små pelsede bamser?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvorfor har jeg slet ikke set denne her tråd før! Kæmpe stort tillykke!!! :banan::banan::banan:

 

Hvor er det spændende!!! Og sikke da nogle søde små nogle!! Mor og far er smukke med smukt på!

 

Kan ikke helt overskue alle siderne i tråden lige nu så spørger lige dumt - er Voodoo en tæve eller en han og hvor mange af hvert køn er der af de små pelsede bamser?

 

Det ved jeg ikke, tråden er da ellers annonceret i hele østjylland :mrgreen:

 

Den der bliver en Voodoo er hanhund og hun fødte 5 hanner og 3 tæver (i Motors kuld var der 4 hanner og 2 tæver).

 

 

Hvordan med schæfere? Føder de ikke omkring samme antal?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvorfor har jeg slet ikke set denne her tråd før! Kæmpe stort tillykke!!! :banan::banan::banan:

 

Hvor er det spændende!!! Og sikke da nogle søde små nogle!! Mor og far er smukke med smukt på!

 

Kan ikke helt overskue alle siderne i tråden lige nu så spørger lige dumt - er Voodoo en tæve eller en han og hvor mange af hvert køn er der af de små pelsede bamser?

 

Det ved jeg ikke, trådem er da ellers annonceret i hele østjylland :mrgreen:

 

Den der bliver en Voodoo er hanhund og hun fødte 5 hanner og 3 tæver (i Motors kuld var der 4 hanner og 2 tæver).

 

 

Hvordan med schæfere? Føder de ikke omkring samme antal?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du så ikke have en minivogn motor kan trække med voodoo i, når i er på tur? Der går jo lang tid inden den lille kan være med for alvor :-)

 

Har faktisk overvejet det, men om Motor vil fatte kun at gå langsomt :hmm: Vi har arbejdet på fart, fart og atter fart..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...