Hop til indhold

Min hvalp er blevet født!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

På disse billeder er Voodoo 6 uger - men i dag er han jo faktisk 7 og om præcis en uge flytter han hjem :lun:

 

 

 

 

Far synes vist stadig at de er lidt for små til at han helt kan overskue dem. Så han sidder efter sigende mest på den her side af hegnet, selvom han jo bare kan gå over

attachment.php?attachmentid=45004&stc=1&d=1308063014

 

 

Er du sikker på at det ikke er Samson der står der bagved - synes han ligner:shock:

 

Hvornår var det jeg måtte komme forbi på besøg? Det er jo vigtigt at Motor får lidt opmærksomhed fra en gammel ven, så han kan få lidt fred fra den nye terrorist:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Er du sikker på at det ikke er Samson der står der bagved - synes han ligner:shock:

 

Hvornår var det jeg måtte komme forbi på besøg? Det er jo vigtigt at Motor får lidt opmærksomhed fra en gammel ven, så han kan få lidt fred fra den nye terrorist:genert:

 

Skulle ikke mene det er Samson :lol:

 

Jamen jeg ved det jo ikke, svært at spå om hvordan han er og hvordan han tager at flytte, før han er her :blink:

 

[ATTACH]45028[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle ikke mene det er Samson :lol:

 

Jamen jeg ved det jo ikke, svært at spå om hvordan han er og hvordan han tager at flytte, før han er her :blink:

 

[ATTACH]45028[/ATTACH]

 

Dårlige undskyldninger, jeg er sikker på han tager det fantastisk og gerne vil have besøg hurtigst muligt:blink:

Du skal slet ikke være nervøs, jeg kan se på ham at han er en rigtig selskabspapegøje, der vil gøre alt for ekstra selskab.

 

Så jeg kigger bare forbi - du må da kunne forstå at det er helt umuligt at holde sig væk fra sådan en trold... ej, jeg skal nok styre mig, men jeg står på spring til at komme forbi så snart du skriver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Aaaarj det bliver altså bare så fedt! Så kommer der endnu flere samojedebilleder på HF.... :banan:

 

Er vildt spændt på hvad Motor siger, farhundens ejer fik deres hjem igår og selvom han har mødt hvalpene mange gange, så går han bare rundt og lader som om at hvalpen ikke findes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Det bliver da bare så spændende!

Tror ikke, jeg ville kunne sove ret meget i nat, hvis der var sådan en guldklump i vente! :lun:

 

Rigtig god fornøjelse i morgen og kom sikkert hjem med den kostbare skat :lun:

 

øj øj, hvor jeg glæder mig til at se alle de sjove, gode billeder og læse historier om dem begge. :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Det er nok meget godt at jeg skal på arbejde i morgen, for ellers ville jeg nok også blive liiiidt gakgak i hovedet :mrgreen: Går hele tiden og siger til Motor at Voodoo kommer, men han fatter det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh, og så har jeg knap nok tid til at komme på forum i morgen :shock: Godt jeg har fri onsdag :cool: Glæder mig SÅ meget til billeder! :banan:

 

Jeg har også taget fri onsdag, så jeg kan følge med i Voodoos hjemkomst:hjerte: (eller måske havde jeg lidt fri alligevel...:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Anders står klar ude i lufthavnen! Stakkels mand der skulle op før hunden fik øjne :ae:

 

Mig og Motor sad i lang tid på taget af båden igår og snakkede om Voodoo, men jeg tror altså stadig ikke helt han fatter det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Anders står klar ude i lufthavnen! Stakkels mand der skulle op før hunden fik øjne :ae:

 

Mig og Motor sad i lang tid på taget af båden igår og snakkede om Voodoo, men jeg tror altså stadig ikke helt han fatter det?

 

Stakkels Anders, men mon ikke han alligevel overlever det, når han ser det bette plysdyr, han skal have med hjem :lun:

 

Stakkels Motor, han aner ikke hvad der rammer ham om nogle timer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...