Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Se lige det ansigt!

Featured Replies

Besvaret
Vi har en ca. 9 måneder gammel gadekryds, hanhund, vi har desværre ikke tid til den mere, hvis I er den rette familie, kan I hente ham med det samme for 0 kr.. han kan godt finde på at bide i ting når han er alene hjemme, men vi kan desværre ikke opdrage ham.. SÅ ER HAN KLAR TIL AFHENTNING

:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

Besvaret

Nej nej nej det er jo frygtligt :megaked: Og hvor ser han dog bare dejlig ud :lun:... Ihh i må meget undskylde men sådan noget har jeg altså absolut INGEN respekt for :evil: Og så er den ikke en gang særlig gammel....

Vi kan ikke opdrage ham ?!?! Det er der sku ikke noget der hedder når man anskaffer sig en hund... Jeg frygter at dette bliver en der bliver aflivet hvis ikke den finder en familie :megaked:

Ville SÅ meget ønske jeg kunne tage ham, men har ikke tiden til at opdrage en hund helt fra bunden af lige nu ellers så havde jeg sgu gjort alt hvad jeg kunne for at overtale kæresten... øv øv øv.

Besvaret

9 mdr... Det er jo bare loemmelalderen:klap:

Besvaret

ÅH gud Umulia!!

Du finder da også lige de største hjerteknusere lige nu :lun::lun:

Håber virkelig at han finder et trygt og kærligt hjem hurtigt!!

Besvaret

Hører og ser man ikke tit det, når hundene når lømmelalderen så har de pludselig ikke tid til hunden mere, eller er Desværre lige blevet allergiske over for hundens hår???:hmm::evil:

Besvaret

Nurh... hvis vi havde tiden og overskuddet til endnu en hund :lun:

GUD hvor ser han bare dejlig ud. Jeg håber virkelig han kommer et godt sted hen. Jeg har jo selv fået genbrugsguld, og han er den bedste hund i verden (det er han altså :drille:). Hendes historie var dog reel nok. Det er virkelig en hund, der er blevet elsket igennem.

Men ja, jeg får også fnidder af folk der anskaffer sig dyr uden at have tiden til det. :damn: Det var af samme årsag vi valgte at få en voksen og velfungerende hund.

Besvaret

Han ser godt nok skøn ud :lun:.

Jeg krydser fingre for han kommer hen til en familie som har den nødvendige tid og overskud til ham :-D.

Besvaret

årrrh, hvis bar' man havde råd, tid og overskud til sådan en.

synes bar' at det er sørgeligt når folk ikke læser på de racer der er i blandings hunde så de kan få et prej om hvad de kan få og plus og minus siden.

eller generelt bar' når folk anskaffer sig en hund uden at læse om den race den nu er.. :/

Besvaret

De kønne øjne må ikke kigge på mig på den måde... :lun::???:

Håber virkelig at han finder et rigtig godt hjem.

• 1 month later...
Besvaret

Er der ikke nogen af jer, der kan tage hende her, så vi kan få lov at hilse på hende?:

Nååååårh!

:lun:

Besvaret

Er annoncen lukket, skriver findes ikke