Hop til indhold

nogen der kender til hexalid?

luckyluna
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Gæst Sillepigen

Så vidt jeg husker er Hexalid det samme som stesolid. Jeg ved at hos mennesker kan det give en 'ordentlig' brandert på og at lægen ikke ret gerne udskriver det, fordi det indeholder et stof det hedder diazepam, som man meget let bliver fysisk afhængig af. Men det virker beroligende og man bliver ret ligeglad med hvad der foregår omkring en.

Personligt ville jeg ikke give min hund det, medmindre der ikke var andre løsninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ifm nytårsaften har jeg brugt hexalid, hvad vil du specielt vide?

ja, jeg fandt også ud af at det var det samme som stesolid og det har jeg brugt et par gange til nytår.

Det er forhåbentligt ikke aktuelt mere, men jeg spurgte fordi sheila fik et chok af at få stød af et elhegn. Efterfølgende viste det sig så at hun var bange for alt muligt udefrakommende, men specielt biler. skrevet om det i tråden her: http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/24490-nar-hunden-far-et-chok.html

Hun har det så bedre nu, men kan stadig blive bange for biler med trailer på.

Men lige da det var allerværst var jeg ved at undersøge om hun skulle have noget stærkere end zylkene til at hjælpe hende med at klare verden, hun var virkelig bange..

Men jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at give stesolid midler i længere tid pga afhændigheden..

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 year later...
Gæst skipperlabskovs

Kære Ninjamor Irene :) Glædelig jul og godt nytår fra Lea og Skipper :) Skipper er ret bange for fyrværkeri, og derfor har jeg fået Hexalid og Calmivet som jeg vil give ham nytårsaften. Har du gode erfaringer med disse præparater?

Kh Lea

Link til indlæg
Del på andre sites