Hop til indhold

Joeys bedste mad ;-)


Audrey
 Share

Recommended Posts

Nu må I altså ikke blive vrede på mig over, at jeg lige smækker et par ikke-hundebilleder på forum :oops:, men en fugl er vel lige så lidt en hund, som en kat er, og sidder her, og nyder, at Joey for første gang i mange dage ikke går mig på nerverne med sit parringsskrig :damn:

 

Derfor får I lige et lille kig på min (idag) søde fuglefyr, imens han nyder en gang nudler. Det betyder åbenbart ikke noget, om det stammer fra Italien eller Asien, så længe det består af æg, mel, salt og vand :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, ingen bliver vist vrede her, jeg elsker at se billeder af alverdens dyr :blink: Hvor er han fin, hyggeligt at I sidder der og deler mad :-D

 

Tak :-)

 

Joey synes det er MEGET hyggeligt at vi deles om mors mad, men det er faktisk så slemt med ham, at jeg er nødt til at lukke ham ind i buret hvis jeg skal have spaghetti. Han kan simpelthen ikke beherske sig og vælter rundt på tallerkenen. Men lige den dag fik han lov, han er jo lidt svær at stå for :lun:

 

I skrivende stund sidder han på min skulder og tygger i mit hår :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-)

 

Joey synes det er MEGET hyggeligt at vi deles om mors mad, men det er faktisk så slemt med ham, at jeg er nødt til at lukke ham ind i buret hvis jeg skal have spaghetti. Han kan simpelthen ikke beherske sig og vælter rundt på tallerkenen. Men lige den dag fik han lov, han er jo lidt svær at stå for :lun:

 

I skrivende stund sidder han på min skulder og tygger i mit hår :rolleyes:

 

Hvor sødt at han bliver så ivrig.. Kommer helt til at savne at have fugl, er vokset op med undulater, de var altså nogle skægge dyr der fandt på alt muligt mærkeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er virkelig sjove. De har så meget personlighed! Joey er en topseriøs diva! :rolleyes: Har også haft undulater men de døde begge to lige pludselig, så jeg skiftede til nymfeparakit. Joey er min første og vi får en lillebror her til sommer så lejligheden bliver propfuld, men det er jeg nu så vant til :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er virkelig sjove. De har så meget personlighed! Joey er en topseriøs diva! :rolleyes: Har også haft undulater men de døde begge to lige pludselig, så jeg skiftede til nymfeparakit. Joey er min første og vi får en lillebror her til sommer så lejligheden bliver propfuld, men det er jeg nu så vant til :lun:

 

Hvor hyggeligt med en makker til Joye! Har du nogensinde haft dværgpapegøjer? Synes altid de har været så smukke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg ikke. Jeg synes også de er smukke, men vist ikke så gode som kæledyr?? Og så larmer de også ret meget. Nymfeskrig er forfærdeligt men det er sjældent han larmer. Eller det vil sige, der var engang :stupid:. Han er virkelig strid for tiden, så håber det hjælper når han får en af egen art at herse med :blink:

 

Har du billeder af dine undulater?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er rigtigt at parakitter ikke larmer så meget som undulater. Joey er som regel også ret stille, men nu er han altså blevet forårskåd, og hver eneste gang jeg går ud af det rum han er i eller om morgenen, når han kan høre jeg vågner, begynder han at skrige op! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er rigtigt at parakitter ikke larmer så meget som undulater. Joey er som regel også ret stille, men nu er han altså blevet forårskåd, og hver eneste gang jeg går ud af det rum han er i eller om morgenen, når han kan høre jeg vågner, begynder han at skrige op! :stupid:

Hehe han skal da næsten have en kæreste han kan snakke med..:lun:

 

Mindes med gru dengang jeg hjalp til med at behandle 200 parakitter/undulater for næbmider, mine trommehinder blafrede 1 time efter, men der var kun 3 møgfugle der fik bidt mig..:shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin :lun:

 

Vores Gøjsen, som er en grå jaco, elsker også pasta og tigger gerne, når vi spiser :mrgreen:

 

Tak :-D

 

Elsker grå jacoer men jeg var/er slet ikke rutineret (for ikke at tale om velhavende) nok til sådan en. Joeys opdrætter har to og de har så lært at immitere parakitterne, så de hyler faktisk mere end parakitterne selv gør :stupid:

 

Kan du ikke uploade et par billeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe han skal da næsten have en kæreste han kan snakke med..:lun:

 

Mindes med gru dengang jeg hjalp til med at behandle 200 parakitter/undulater for næbmider, mine trommehinder blafrede 1 time efter, men der var kun 3 møgfugle der fik bidt mig..:shock::mrgreen:

 

Puha, det var da ellers noget af en opgave! :shock:

 

Jeg vil gerne have en han mere. Skal ikke have unger og tror nok han vil være lige så glad for det, som for en dame. I øvrigt er de helsøskende så det ville jo ikke være så smart hvis de begyndte at parre sig...

 

Lige nu er jeg jo Joeys kæreste, og ifølge opdrætteren er han utilfreds, fordi jeg ikke gør som en fuglepartner normalt ville gøre :blink:

 

Men aldrig i livet om jeg vil lade mig dirigere rundt af et uopdragent næbdyr :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahaha :sjov: Parringsskrig og vælte rundt på tallerkenen er hysterisk morsomt!

 

Ja ja, vi keder os ikke her :lol:

 

Dog vil jeg sige, at det som regel er sjovere set i bakspejlet :blink:

 

Han bliver også smaddersur når jeg laver pruttelyde med munden. Så skælder han ud! Og så bliver jeg ved :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...