Hop til indhold

Gammel, men alligevel ny.


Gæst Winkybly
 Share

Recommended Posts

Gæst Winkybly

Hejsa.

 

Som titlen siger. Så er jeg gammel herinde, men da jeg var aktiv omhandlede det den mishandlede hund Kira som var min kusines.

 

Nu er jeg her, med min egen hund.

Jeg har i dag fået hund nemlig, hun er en lille mops tæve på 12 uger, hun er sortmasket fawn og hedder Kiwi.

 

Så nu da jeg selv er blevet hundeejer kommer i til at se meget mere til mig. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

 

Som titlen siger. Så er jeg gammel herinde, men da jeg var aktiv omhandlede det den mishandlede hund Kira som var min kusines.

 

Nu er jeg her, med min egen hund.

Jeg har i dag fået hund nemlig, hun er en lille mops tæve på 12 uger, hun er sortmasket fawn og hedder Kiwi.

 

Så nu da jeg selv er blevet hundeejer kommer i til at se meget mere til mig. :-)

 

Hej, Winkybly. Jeg husker den forfærdelige historie med Kira.

 

Tillykke med din lille nye baby.. "Sortmasket fawn".... Er det ikke den, jeg har i linket forneden i mit indlæg? :lol:

 

De er SÅ charmerende.:hjerte:

---Og du kommer lige med et billede, ikk' :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Winkybly
Hej, Winkybly. Jeg husker den forfærdelige historie med Kira.

 

Tillykke med din lille nye baby.. "Sortmasket fawn".... Er det ikke den, jeg har i linket forneden i mit indlæg? :lol:

 

De er SÅ charmerende.:hjerte:

---Og du kommer lige med et billede, ikk' :bigsmile:

 

Hej Birgitta....

 

Ja det er lige præcis sådan en.... Hun er simpelthen så dejlig, men sikke en bandit.. :-)

 

Jeg har lagt billede ind af hende under "vis din perle" ;-) Men der skal nok komme flere. Har lige fået hende i dag. Så har ikke så mange billeer endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...