Hop til indhold

findes der en bog om...


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Spørgsmålet kan ejg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke har hrt om en sådan bog der udelukkende handler om det, men øhh... er der noget jeg ikke har hørt om? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmålet kan ejg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke har hrt om en sådan bog der udelukkende handler om det, men øhh... er der noget jeg ikke har hørt om? :mrgreen:

Nej det er der ikke. MÅSKE skal vi have en hund mere og vi har forskellige overvejelser. Men hvis vi skal have en mere bliver det ikke før i det nye år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Der findes en bog, der vistnok hedder noget i retning af "Feeling Outnumbered?" og så en undertitel med "how to manage a multi-dog household". Jeg har set den på Amazon, men er så ufatteligt doven at jeg ikke orker at gå ind og slå den op, ligesom min slatne hjerne naturligvis heller ikke husker om den handler decideret om voksne hunde, nyanskaffelser osv., kun at det er noget med at have flere hunde sammen. Det kommer vil næppe som nogen overraskelse, at jeg heller ikke husker forfatteren :oops: bortset fra, at det muligvis kunne være enten Patricia McConnell (den anden ende af hundesnoren) eller Jean Donaldson (The Culture Clash).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hvis du ikke har noget i mod engelsk, er der en af Patricia McConnel (som også skrev "the other end of the leash" og Karen London, som hedder: Feeling Outnumbered - How to manage and enjoy your multidog household

 

Måske ikke lige hvad du kigger efter, men tror den rammer mange ting. Her er lidt info fra amazon:

 

Looking for some tips to create a little order out of the canine chaos in your home? Concerned that there might be some tension between two of the dogs in your pack? Not sure if all that growling during play means trouble or not? This booklet has the answers to those questions and many more. Written to help you maximize the joy of living in a multi-dog household, it emphasizes the use of Ethology and Positive Reinforcement to teach your dogs to be polite and patient instead of demanding and pushy. Filled with practical ideas about keeping life fun in houses that have two dogs or many more than that, Feeling Outnumbered is a great resource for all multiple dog owners, whether novice of professional.

Held og lykke med jeres overvejelser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes en bog, der vistnok hedder noget i retning af "Feeling Outnumbered?" og så en undertitel med "how to manage a multi-dog household". Jeg har set den på Amazon, men er så ufatteligt doven at jeg ikke orker at gå ind og slå den op, ligesom min slatne hjerne naturligvis heller ikke husker om den handler decideret om voksne hunde, nyanskaffelser osv., kun at det er noget med at have flere hunde sammen. Det kommer vil næppe som nogen overraskelse, at jeg heller ikke husker forfatteren :oops: bortset fra, at det muligvis kunne være enten Patricia McConnell (den anden ende af hundesnoren) eller Jean Donaldson (The Culture Clash).

Tak, er bogen på engelsk? Jeg er desværre ikke ret god til det sprog:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Der findes en bog, der vistnok hedder noget i retning af "Feeling Outnumbered?" og så en undertitel med "how to manage a multi-dog household". Jeg har set den på Amazon, men er så ufatteligt doven at jeg ikke orker at gå ind og slå den op, ligesom min slatne hjerne naturligvis heller ikke husker om den handler decideret om voksne hunde, nyanskaffelser osv., kun at det er noget med at have flere hunde sammen. Det kommer vil næppe som nogen overraskelse, at jeg heller ikke husker forfatteren :oops: bortset fra, at det muligvis kunne være enten Patricia McConnell (den anden ende af hundesnoren) eller Jean Donaldson (The Culture Clash).

 

samme tanke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I Irene Jarnveds bog der hedder 'Fra hvalp til Hund' er der under de forskellige kapitler beskrevet det at have 2 hunde samme og også det at føre dem sammen, hvordan de lærer af hinanden o.s.v.

 

Håber det kan hjælpe dig på vej :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...