Hop til indhold

HJÆLP !!!


Gæst louise-88
 Share

Recommended Posts

Gæst louise-88

Jeg har i tirsdags fået mig den dejligeste lille chihuahua. Han er nu 10 uger gammel.

Da han kom hjem i tirsdags havde han allerede været ude og køre i bil, bus, metro og tog. Da jeg ikke havde andre alternativer. Da vi kom hjem var han ved godt mod og var glad og livlig. Men igår aftes og hele dagen idag, har han slet ikke været sig selv!! Han har ikke spist noget overhovedet. Kun lidt kylling i går, som jeg var blevet anbefalet. Han har i dag kastet op 4 gange og stadig ingenting spist. Jeg er mega urolig for ham. og her for ikke så længe siden lagde han en pupu, som undskyld med den var helt sort slimet... Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skin fordi jeg er så frustreret over jeg ikke ved hvad jeg skal gøre.

 

Er der nogen der kan give mig nogle gode råd, eller berolige mig med at det er normalt??

 

Kærligst Louise den meget bekymret nybagt hundemor

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en lille sag bliver lynhurtigt dehydreret, så jeg ville spurte til dyrlægen i morgen og få tjekket, om det er noget alvorligt, kan være alt fra noget sidder fast et sted til en lille virus.

 

I aften kan du koge lidt kylling sammen med ris, kog det med ekstra vand og kog det længe, så det bliver til en smattet grød og prøv om han vil spise noget af det eller om han evt bare vil drikke lidt vand.

 

Alle mine er forøvrigt også taget hjem fra opdrætteren med offentlig transport, det tager de såmænd ikke skade af ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...