Hop til indhold

hvalpefoder?


Gæst lene77
 Share

Recommended Posts

Gæst lene77

hej alle.

 

Jeg er ny herinde:-)

 

Jeg har en lille FB hvalp og da jeg købte hende fik jeg noget foder med. I dag skulle jeg så ud og købe foder selv og faldt over den der Royal canin breed frensh bulldog.... og med det samme tænker jeg at det var da smart at man kan få foder beregnet til FB....

 

Er der nogen af jer herinde som bruger det? og jeres erfaring med det? Jeg endte jo selvfølgelig med at købe det og Min lille fb er også vild med det.

 

hilsen lene

Link til indlæg
Del på andre sites

hej alle.

 

Jeg er ny herinde:-)

 

Jeg har en lille FB hvalp og da jeg købte hende fik jeg noget foder med. I dag skulle jeg så ud og købe foder selv og faldt over den der Royal canin breed frensh bulldog.... og med det samme tænker jeg at det var da smart at man kan få foder beregnet til FB....

 

Er der nogen af jer herinde som bruger det? og jeres erfaring med det? Jeg endte jo selvfølgelig med at købe det og Min lille fb er også vild med det.

 

hilsen lene

 

Hej..

 

Har godt set foderet men har aldrig prøvet det. Eddie får Royal Hypoallergenic på grund af allergi.

Men jeg tror da det racespecifikke foder er godt... Håber du får svar fra nogen der selv fodrer mig det. Sød fransk i øvrigt..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Hej og velkommen til.

 

Jeg har en engelsk bulldog som får den engelske variation, og det er rigtig godt. Han kan rigtig godt lide det. Hans pels er superblank og meget blød. Vi køber hos Zooplus' engelske side, det er noget billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer herinde som bruger det? og jeres erfaring med det? Jeg endte jo selvfølgelig med at købe det og Min lille fb er også vild med det.

 

Hej Lene.

 

Jeg bruger det til Otto. Han er 11 uger nu, så han er også hvalp. Han er vild med det, og hans pels er rigtig flot. Jeg synes også det er rigtig godt for hans fordøjelse. Årh, din lille fb er fin :lun:

 

- Lisa:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sonir

Valde fik det også det første år, men endte med til sidst ikke at gide det. Men hvem gider æde det samme et år i træk :-D

Da han rundede 1 år, skiftede vi til Applaws, men vi går tilbage til royal canin nu. Vi starter med FB fodret og blir han træt af det, har de andre typer foder til voksne hunde. Så vi håber det fungerer, da han mave og pels, var meget bedre på RC-fodret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...