Hop til indhold

Bånd til felt?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Halløj.

 

Jeg vil gere have lavet et nyt felt... Det jeg har er lavet lidt i hast, og lidt skævt osv...

 

Mit nuværende er hvidt - jeg vil gere have et gult eller orange eller noget i den stil. Det er lidt nemmere at se :)

 

Nogle der ved hvor jeg kan finde bånd henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke med materialer men kan man gøre det selv med materialer til godt under 200 kr?? med pløkker og sådan??

 

Jeg har købt mit felt ved www.dalumdyrehandel.dk så ved jeg målene passer og der er ringe til pløkkerne :mrgreen:

 

 

 

Målene skal jeg nok få til at passe :blink: hehe

 

Men lurer da lige på "de færdige" også...

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Op til top :genert:

 

Nu har jeg nemlig fundet en leverandør af bånd og ringe osv - så nu har jeg været igang med at lave felt til mig selv og et par bestillinger jeg havde.

 

Såeh, hvis I mangler et felt til lydighedstræning sælger jeg dem for 175kr. De er i 2,5cm gult nylon, med firkantede metalringe i hjørnerne. Og måler 3x3m.

Link til indlæg
Del på andre sites

Op til top :genert:

 

Nu har jeg nemlig fundet en leverandør af bånd og ringe osv - så nu har jeg været igang med at lave felt til mig selv og et par bestillinger jeg havde.

 

Såeh, hvis I mangler et felt til lydighedstræning sælger jeg dem for 175kr. De er i 2,5cm gult nylon, med firkantede metalringe i hjørnerne. Og måler 3x3m.

 

OBS det er den billigste pris på nettet pt, :-D

Så bare bestil

 

:vinken:Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...