Hop til indhold

Hvalpebøger til salg?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Jeg er interesseret i at købe Hvalpen af Lone Greva, men den er jo lidt halvdyr, så hvis der er nogen herinde, som har lyst til at sælge mig deres, ville det bare være super.

 

Jeg har prøvet at få fat på den på biblioteket, men den er udlånt de næste par måneder, og det er lidt for sent...

 

Hvis I kan anbefale og evt. sælge mig andre bøger, vil jeg meget gerne høre hvilke I har :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Jeg har bogen liggende... dog lavede min kære hund oprør mod bogen da han var hvalp og bed lidt af ryggen af:roll:

Den er dog intet sket med teksten - men du er velkommen til at låne den hvis det, pt ligger den bare og samler støv, men vil selvfølgelig gerne ha den tilbage igen... (du nævnte nemlig biblioteket).

Jeg bor i Århus... så det er bare at hente den... såvel du er i omegnen.

Link til indlæg
Del på andre sites

du må gerne låne min. på ubestemt-ish tid. hvis du selv henter og bringer til nørrebro :-D

 

Det var straks en mere overskuelig afstand :-)

Det lyder rigtig godt, kan jeg komme forbi på lørdag? Skal hente min veninde in the Nørrebronx så det ville passe rigtig fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...