Hop til indhold

Papillion


Gæst P-K-J
 Share

Recommended Posts

Gæst P-K-J
Ved ikke hvor høj du er, men forestil dig, at du er 1,60 og jeg er 2 meter høj, bredskuldret med rocker-tatoveringer, jeg stiller mig alt for tæt på dig, stirrer dig i øjnene og 'trykker' dig...skal du så bare tage dig sammen og ikke være pjevset?

 

Synes ejeren af papillon må skubbe den store væk / tage sin papillon op (de kloge siger det er forkert at tage op, men jeg er så ikke enig med de kloge på det punkt)

 

Synes ikke mine er specielt pjevsede, fx passede vi hus for min søster, en morgen kom søsters kæmpe hund hen til sengen og savlede på mig, Petrine kastede sig rasende mod den store hund og beskyttede mig - det er absolut ikke pjevset! Alligevel vil hun ikke have den store hund stiller sig med hovedet ind over hende, det er bare ikke behageligt.

 

Når man ser det på den måde, kan jeg selvfølgelig kun give dig ret;-)

Det er nok mig der er "pjevset":shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst P-K-J
...pelsen er til gengæld hæslig, jeg orker slet ikke alt det friseren, så mine bliver sportsklippet hver sommer :engel:

 

Jeg tænkte på om man ikke kunne klippe dem i hvalpeklip (korthåret)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan lærer du dem at sidde stille når du klipper dem?

 

Zamzam er udstillingshund og vant til pelspleje, så når jeg lægger ham ned på siden, så bliver han liggende og jeg kan bare rulle ham rundt som jeg vil.

 

Petrine står op og jeg må så kravle omkring - hun vil absolut ikke ligge ned, når jeg klipper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så med når I er ude at gå?

Er de vilde, eller er de stille?

 

Så den første Papillon i levende live for godt en uge siden, og den sprang op og var helt "gearet op":lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er modsætninger, den ene lunter stille afsted, når vi møder folk bliver han begejstret og vil nusses, den anden er hyper, holder øje med alt, fugle, biler, cykler, trækker fremad, når vi møder mennesker gider hun dem ikke :cool:

 

Du skulle tage på en udstilling eller et skue og møde en masse af dem, tror det vil give et bedre indtryk end at læse om dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...