Hop til indhold

Cujo's beundrer


guanomo
 Share

Recommended Posts

Cujo har fået en rigtig beundre, eller har han haft længe, men nu skal i have historien.

Det skal siges cujo også er skudt i tæven:lun:

 

Nogle der bor længere nede af vejen har en FB tæve.

 

Hun er skudt i cujo, og efter ejers udsagn bliver hun altid på matriklen selvom indkørslen er åben, men resten er lukket inde.

Men man kan komme ud fra haven den vej.

 

Straks hun ser os ryger alt selv kontrol og hun farer ud til os.

Også hvis hun er i haven og kan se os gennem hækken, kommer hun.

Så har vendt mig til altid at kigge bagud når vi går forbi, fordi hun kan finde på at snige sig efter os.

 

I går kom der så en bil og vi gik på anden side af vejen, hun farede ud til os og jeg måtte gå 1 par meter ud på vejen for at få bilen til at standse, i tilfælde af hun ville fare rundt på vejen, de bremsede så 4-5 meter efter de havde passeret os og sad der 10 sek og gloede på os :vedikke: de frygtede vel en BT historie..

 

Vi fulgte så tøsen tilbage igen, som vi plejer.

De undskylder som de plejer og nævner igen det kun er cujo hun gør det ved, andre ligger hun på og kigger på passere indkørslen.

 

Cujo stopper altid op ved indkørslen og kigger efter hende.

 

Men den vej fører altså hen til en af mine yndlings ruter, så vi dropper ikke den vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

det har stået på i knap 2 år siden de mødtes første gang :lol:

 

sidst hun var i løbetid var de endnu mere klar :genert: hun var åbenbart så frustreret så hun begyndte at hapse cujo i hængemulerne :genert: det var ejerne så ikek så stolt over.

 

Hvor er de søde :lun:

 

Men nu må du lige passe på at Cujo ikke stikker af næste gang hun er højløbsk, jeg tror sgu hun får lidt svært ved at poppe de hvalpe ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...