Hop til indhold

At støvsuge i det lille hjem


Gæst lene77
 Share

Recommended Posts

Gæst lene77

Er godt nok en udfordring.....

 

Min lille Sif kan slet ikke lade støvsugeren være, når den bliver tændt, hun nærmest angriber den, men på en legende måde.... Men det er godt nok svært at få støvsuget med en hvalp siddende på støvsugerhovedet.

 

Nogen som har ide til hvordan jeg lærer hende, at støvsugeren ikke er leg? :mrgreen:

 

knuz lene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Haha- Alfred gør det samme. Idag blev han dog rolig igen efter 2 min i sofaen, så kunne han godt ignorere den 100% :) Tror det hjalp ham at se den oppefra :) Vi har den stående i stuen, så han har adgang til den altid- Det kunne måske gøre begejstringen mindre ? Evt. tænde den i ny og næ, så bliver den nok kedelig til sidst :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

jeg har også min stående fremme i håb om at Sif kan vænne sig til den, men herhjemme bliver der støvsuget morgen og aften, så håber da at jeg på et tidspunkt kan gøre det uden en vovse foran:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77
Cleo gjorde det samme, da jeg fik hende. Jeg stod med godbidder hele tiden og hver gang hun gik væk eller jeg fik hende væk ved afledning fik hun en godbid.

3. støvsugningsdag faldt ti-øreren og jeg kunne gi hende et bideben, kong ol, mens jeg støvsugede:5up:

 

 

Det der er jeg simpelthen nødt til at prøve, Sif er ik så gammel, så hun burde kunne lærer det hurtigt, og så hjælper det også at hun er et madøre:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Cleo gjorde det samme, da jeg fik hende. Jeg stod med godbidder hele tiden og hver gang hun gik væk eller jeg fik hende væk ved afledning fik hun en godbid.

3. støvsugningsdag faldt ti-øreren og jeg kunne gi hende et bideben, kong ol, mens jeg støvsugede:5up:

 

Den metode har jeg også benyttet med stpr succes :5up:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

ja så prøvede jeg det med godbidder og..............Det var lidt lettere at støvsuge i dag end i går, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag, og sjovt var det at se hvordan hun ikke vidste om hun skulle gå væk og få godbid, eller om hun skulle jagte støvsugeren. Godbidden vandt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Er det nu jeg skal skrive at min bulldog på 1 år elsker at angribe både støvsugeren og gulvmoppen? :mrgreen:

 

Vores strategi hedder at min kæreste ordner gulve og jeg ser tv på sengen sammen med Mack imens :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

uhh håber ikke det blir nødvendig med 2 om 1 :mrgreen: for så er jeg på den, medmindre drengene kan holde hende tilbage:blink:( de er 7 og 5 )

 

Ellers må støvsugeren bare få tæsk, bare jeg får støvsuget liiiiiidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
uhh håber ikke det blir nødvendig med 2 om 1 :mrgreen: for så er jeg på den, medmindre drengene kan holde hende tilbage:blink:( de er 7 og 5 )

 

Ellers må støvsugeren bare få tæsk, bare jeg får støvsuget liiiiiidt :mrgreen:

Din er trodsalt så lille endnu - min er stor som et sofabord og vejer 26 velvoksne kilo :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...