Hop til indhold

International udstilling i Valby den 18. og 19. juni


Recommended Posts

:engel: du kan bare blive her til om søndagen, så skal jeg nok inviterer dig på sushi :mrgreen: (prøv at google Running Chop Stick :5up:)

 

Jeg vil også med! Dog må i gerne få min portion sushi, så finder jeg noget kinojser mad et sted:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil også til after-udstillingsparty :banan: Nå nej, jeg skal jo til barnedåb og 40 års fødselsdag :hmm::evil:

 

Vi kan vel feste i Vejen :slem:

Lørdag i Vejen er altid jubilæumsudstilling..Kæmpe sønderjysk kagebord.. Jeg ksal have kage med. Fordi der aldrig er nogen der melder sig til at tage en kage med og jeg syens det er så synd de selv skal stå med arbejdet.. De menensker laver sq rigeligt i forvejen
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Camilla Sjelhøj

datteren, manden og jeg satser på at komme søndag... vi skal se på schnauzere i alle afskygninger og wheatens :lun: og forhåbenligt få en god snak med de forskellige avlere... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Osse mig:klap:

 

Hmm, synes en eller anden sagde kl. 10:hmm: men er langt fra sikker..

 

Tager du Otto med?:lun:

 

Synes din mor sagde kl 10 - men der var programmet vist ikke fastlagt endnu... Det må det vel være efterhånden..?

 

Jeg regner kraftigt med at have Otto med - det er jo ikke længere væk, end jeg at jeg kan køre ham hjem, hvis han er helt umulig:stupid:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes din mor sagde kl 10 - men der var programmet vist ikke fastlagt endnu... Det må det vel være efterhånden..?

 

Jeg regner kraftigt med at have Otto med - det er jo ikke længere væk, end jeg at jeg kan køre ham hjem, hvis han er helt umulig:stupid:.

 

Må lige se om jeg kan hitte ud af det senere..

 

Jaa Otto:klap: Må se om jeg kan holde Charlie i ro, når nu ham der totalt seje Otto er med:mrgreen:

 

Charlie synes de store drenge er helt vild seje nemli:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis løverne allerede er på kl. 10, så håber jeg da, at der er nogle af jer, der stadig er der over middag. :genert: Jeg kan først kigge forbi, når dogdancing er slut, og det er nok først ved 13-tiden, vil jeg tro. Jeg skal også lige nå at købe et telt. :lol:

 

arh, vi plejer at hænge på Janni og co lææææænge:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...