Hop til indhold

International udstilling i Valby den 18. og 19. juni


Recommended Posts

Yay, løvehvalp! :klap: Troede ellers, at du skulle have megakære Crazy, men Aura er godt nok også sød at se på (fik ikke hilst på hende i Valby - opdagede slet ikke, at der var små hvalpe med :fornaermet:). :hjerte: Hvor gammel er hun?

 

Hun er R kuldet og ca. 3 mdr... tror jeg... Er faktisk ikke helt sikker - men øj hvor er hun lille i forhold til Otto..

 

Fandt også ud af da jeg skulle gå, at min jakke, som jeg på et tidspunkt havde lagt på gulvet (havde ellers været i sikkerhed ovenpå et bur) var blevet totalt overstrintet :lol: Herligt med ung/hanhund, hva'?

 

What, bidt i stykker hvordan? Havde du spærret ham inde i det?

 

Oooooog tillykke med lille Aura. Hende er jeg godt nok også helt skudt i!

 

Og Atticus - ham kan jeg ikke få ud af hovedet, selvom han kun var der kort. Den måde han bare strøg direkte hen i mine arme, da familien kom og afleverede ham :lun:

 

Han var ikke engang spærret inde - buret stod bare slået op i stuen, da jeg pludselig hører en gnasken derovre fra, der ikke lød som et tyggeben... Han har bidt lynlåsen i stykker den bøf..!! Så skal have fundet en eller andet måde at sy den sammen på - så må han bare bruge indgangen i siden.. bare død ærgeligt...:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, kan du ikke huske dem der, som vi snakkede om? Hvor pigen alligevel ikke rigtig vidste om hun ville have hund, efter de havde haft ham i en uge :cry: Så kom de bare og afleverede ham på sådan ca. to minutter og sagde, at de ville "tænke lidt over det"...

 

Nej, det hørte jeg ikke, at I snakkede om. Øh, der er da ikke noget at tænke over, de skal ikke have en hund! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...