Hop til indhold

Hold øje med din hund, når du er væk


Tine1
 Share

Recommended Posts

Har lige hentet den sejeste app til min iphone og vil lige dele den med jer:

 

Jumicam lite - den har forbindelse med din computers webcam, så kan du logge på fra tlf og se hvordan det står til derhjemme...

 

Årrhh hvad blæret eller hvad...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tsk, og os der ikke har iphones må nøjes med en bærbar computer og skype :blink:

 

Tror snart jeg hopper på den iphone-bølge. Fordelene ved sådan en fætter er vist efterhånden ved at vinde over min naturlige modstand mod at anskaffe teknik, hvor jeg rent faktisk er nødt til at læse en brugsmanual, hehe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lite supporter kun wi-fi, så det er vist begrænset hvad det koster... :blink:

så er det også begrænset hvor man kan holde øje med sin hund jo :stupid:

 

Så er det jo lige godt som mange andre til ens pc'ër :hmm:

 

nå hvorem alting er, hvis man har en iphone/ipad kan man altid finde en app man kan få glæde af.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

så er det også begrænset hvor man kan holde øje med sin hund jo :stupid:

 

Så er det jo lige godt som mange andre til ens pc'ër :hmm:

 

nå hvorem alting er, hvis man har en iphone/ipad kan man altid finde en app man kan få glæde af.:blink:

 

Præcis... Og pc er helt rigtigt nævnt. Der er nemlig ikke en mac version endnu...

 

Men må da indrømme at ideen er ganske god, så måske man skulle se efter et alternativ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor blev jeg skuffet, da jeg også fandt ud af, at den ikke virker, når man slår wifi fra.. Man kan vist godt få den til at køre via 3G - men har ikke lige kæmpet mig igennem hele instruktionen..

 

På den instruktionsvideo der er på deres hjemmeside bruger han en mac - så det må da næsten kunne fungere til den også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor blev jeg skuffet, da jeg også fandt ud af, at den ikke virker, når man slår wifi fra.. Man kan vist godt få den til at køre via 3G - men har ikke lige kæmpet mig igennem hele instruktionen..

 

På den instruktionsvideo der er på deres hjemmeside bruger han en mac - så det må da næsten kunne fungere til den også?

 

Ahh... han har installeret XP på den...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...