Hop til indhold

P** blod i afføringen igen.


tantemaier
 Share

Recommended Posts

Sådan noget møg. Der var en dråbe blod i Silles afføring i morges... Sidst der var det, var bare starten på et langt forløb med diarré og blod og hyl. Det håber jeg bare ikke, nu har vi lige haft nogle måneder uden dyrlæge besøg...

:megaked: Trængte bare lige til at komme af med det, jeg er simpelthen så bekymret for den lille hundepige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan noget møg. Der var en dråbe blod i Silles afføring i morges... Sidst der var det, var bare starten på et langt forløb med diarré og blod og hyl. Det håber jeg bare ikke, nu har vi lige haft nogle måneder uden dyrlæge besøg...

:megaked: Trængte bare lige til at komme af med det, jeg er simpelthen så bekymret for den lille hundepige.

 

Øv. Vi krydser fingre for, at det ikke er begyndelsen til en ny omgang... :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt det går bedre..

 

Tænkt på hvad sagde dyrlægen de gange du har været der?

 

Synes det kunne lyde lidt som et forløb min veninde har været igennem med hendes hund.. Det startede med tynd - tynd mave og til sidst var det bare rent blod :megaked: Så kom hun til dyrlæge - fik alt muligt medicin og de snakkede om nogen maveinfektion og kroniskbetændelse og alt muligt..

Først efter 5 gang valgte de at tage en afføringsprøve og den viste hun havde hageorm :damn: efter hun har fået ormkur mod det nogle gange har hun det fint nu..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været igennem en tur med collitis i juleferien. Men det hjalp med det samme hun startede på medicinen. Men har man først én gang haft collitis, så er der meget stor sandsynlighed for at det kommer igen. Hun har sart mave og får allergi foder og noget hjemmelavet foder, INTET andet. Det tør vi simpelthen ikke og er også blevet frarådet det af dyrlægen...

Godt de fandt ud af hvad din venindes hund fejlede :shock:

Vi får taget en test af hendes (og vores anden hunds) afføring hos dyrlægen hver halve år, fordi hun også havde hjertelungeorm i efteråret. Derudover laver jeg selv en test for hjertelunge orm hver måned...

Så håber jeg er dækket godt nok ind der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...