Gæst P-K-J Skrevet Maj 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2011 Hej Jeg tænkte på om I kender nogle gode transportbure/tasker til en Papillon? For når jeg får guldklumpen, vil jeg jo gerne have den med overalt;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 kommer lidt an på, hvordan den skal bruges:hmm: Jeg har 1 til lige hurtigt over skulderen - gågader, centre mm Og så har jeg en lille box, som jeg bruger i bil og, når hun skal være der i lidt længere tid hos fx svigerforældrene. box-tasken ala denne her: Bæretasker til katte billigt hos zooplus: Bæretaske med stivede sider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 box-tasken ala denne her: Bæretasker til katte billigt hos zooplus: Bæretaske med stivede sider Ej hvor smart:5up: Jeg skal bruge den til transport i bil m.m. Hvorfor har du dem i tasker i byen? Kan de ikke gå selv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 kommer lidt an på, hvordan den skal bruges:hmm: Jeg har 1 til lige hurtigt over skulderen - gågader, centre mm Og så har jeg en lille box, som jeg bruger i bil og, når hun skal være der i lidt længere tid hos fx svigerforældrene. box-tasken ala denne her: Bæretasker til katte billigt hos zooplus: Bæretaske med stivede sider Den er rigtig smart! :5up: og så er det en af de få tasker, der fås i større end chihuahua størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Ej hvor smart:5up: Jeg skal bruge den til transport i bil m.m. Hvorfor har du dem i tasker i byen? Kan de ikke gå selv? arrrgg - der kom den igen . . . Da hun er en lille tit overset hund på tæt gågade, og så er hun døv, så i tasken er hun meget tryg uden konstante forskrækkelser, når vi er på meget menneskefyldte steder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Den er rigtig smart! :5up: og så er det en af de få tasker, der fås i større end chihuahua størrelse hehe ja, den er nemlig super smart og genial til 1 men for lille til to - jeg har lige købt denne. Får den i kommende uge. Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Large Divided til når Coco flytter ind - til bil og når vi besøger folk som ikke er hundemennesker mm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 hehe ja, den er nemlig super smart og genial til 1 men for lille til to - jeg har lige købt denne. Får den i kommende uge.Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Large Divided til når Coco flytter ind - til bil og når vi besøger folk som ikke er hundemennesker mm. åårh ja den er fiiin men lidt dyr :slem: Min mor og stedfar skal have ny bil, og når den kommer er det slut prut for små Izzie'r at sidde i bilen så min mor vil give en transport taske. Synes det er tarveligt, hun har altid siddet på gulvet foran og på skødet af mig. Men min stedfar hader hundehår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 åårh ja den er fiiin men lidt dyr :slem: Min mor og stedfar skal have ny bil, og når den kommer er det slut prut for små Izzie'r at sidde i bilen så min mor vil give en transport taske. Synes det er tarveligt, hun har altid siddet på gulvet foran og på skødet af mig. Men min stedfar hader hundehår ja den er nemlig lidt dyr, men har de perfekte mål, som den eneste, der er rabat, når man køber første gang, så den koster mig 1050 kr. Uden skillevæg kostede den 1069 kr inden rabat, men de 200 kr ville jeg ikke spare, når det kan være noget, jeg får brug for. kender du det . . . . . efter jeg fandt denne, så kan ingen måle sig med den:genert: og så måtte jeg jo købe den:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Kender det kun aaaalt for godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Large Divided Tror du den passer til en fuldvoksen Papillon? Og kan man tage skillevæggen helt ud? Er det ikke noget med at hunde SKAL kunne stå op i taskerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Tror du den passer til en fuldvoksen Papillon? Og kan man tage skillevæggen helt ud? Er det ikke noget med at hunde SKAL kunne stå op i taskerne? ja, skillevæggen lynes vist bare op, men den fåes også uden skillevæg, som er lidt billigere. Her: Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Black men hvis det kun er til bil, ville jeg måske mere købe et lille canvasbur i stedet for. fx Stofbur - med stålrørsstel str. S Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Jeg kunne f.eks. købe denne her i small:-) Transportabelt hundehus billigt hos zooplus: Transportabelt hundehus First Class Men transportbure kan da ikke stå på sæderne. Ved du om de kan det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Jeg kunne f.eks. købe denne her i small:-)Transportabelt hundehus billigt hos zooplus: Transportabelt hundehus First Class Men transportbure kan da ikke stå på sæderne. Ved du om de kan det? det kan de sagtens - jeg har et bur på 45x38x38 - det står på sædet bagved mig - sådan lidt i klemme mellem mit rygsæde og bagsæderyggen. det du har linket til er L 53,5 x B 38 x H 46, hvilket er lidt stort til en pap. Jeg har i min egen søgen gemt en masse. jeg laver lige mad, så finder jeg dem lige til dig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Jeg har lige købt sådan 2 stk i Maxi Zoo. Pris Kr. 249.- Du kan nok bruge nummeret mindre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 denne her er lidt dyr, men det er mere størrelsen på den, jeg linker til Transportaske En pap er jo omkring 28 i ryghøjde, så det behøver ikke at være så højt. Mit canvasbur på 45x38x38 er fra maxizoo, hvor de har de lidt anderledes størrelser - prøv at kig der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Tak;-) Faldt lige over denne her Autostol til hunde, så den kan komme med på køreturen. www.SmileyDog.dk, det er da smart. Det synes bare det er sikrest hvis der er "holdere" til selen i transporttasken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Øhhh, jeg kan da ikke finde nogen transporttakser på maxizoo's hjemmeside:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Øhhh, jeg kan da ikke finde nogen transporttakser på maxizoo's hjemmeside:hmm: nej . .. . de er ret ikke-opdaterede på deres hjemmeside - du skal derud:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Hvad siger I til denne her: Transportkasse i Smart Design - Køb Transportkasser i Slagfast Plastik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Hvad siger I til denne her:Transportkasse i Smart Design - Køb Transportkasser i Slagfast Plastik som jeg skrev i den anden, så er det bedst med en fast, så hvis du ikke skal gå rundt med den, men kun i bil eller fra a-b, så ville jeg købe sådan en:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst P-K-J Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 som jeg skrev i den anden, så er det bedst med en fast, så hvis du ikke skal gå rundt med den, men kun i bil eller fra a-b, så ville jeg købe sådan en:5up: Hihi, jeg havde glemt, at jeg havde sat den i den anden tråd. Dumme mig:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts