Hop til indhold

Transportbure/tasker til Papillon

Gæst P-K-J
 Share

Recommended Posts

Gæst P-K-J

Hej

Jeg tænkte på om I kender nogle gode transportbure/tasker til en Papillon? For når jeg får guldklumpen, vil jeg jo gerne have den med overalt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

kommer lidt an på, hvordan den skal bruges:hmm:

Jeg har 1 til lige hurtigt over skulderen - gågader, centre mm

Og så har jeg en lille box, som jeg bruger i bil og, når hun skal være der i lidt længere tid hos fx svigerforældrene.

box-tasken ala denne her: Bæretasker til katte billigt hos zooplus: Bæretaske med stivede sider

Den er rigtig smart! :5up: og så er det en af de få tasker, der fås i større end chihuahua størrelse :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor smart:5up:

Jeg skal bruge den til transport i bil m.m.

Hvorfor har du dem i tasker i byen? Kan de ikke gå selv?:lol:

arrrgg - der kom den igen . . .

Da hun er en lille tit overset hund på tæt gågade, og så er hun døv, så i tasken er hun meget tryg uden konstante forskrækkelser, når vi er på meget menneskefyldte steder:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er rigtig smart! :5up: og så er det en af de få tasker, der fås i større end chihuahua størrelse :engel:

hehe ja, den er nemlig super smart og genial til 1 men for lille til to - jeg har lige købt denne. Får den i kommende uge.

Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Large Divided

til når Coco flytter ind - til bil og når vi besøger folk som ikke er hundemennesker mm.

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja, den er nemlig super smart og genial til 1 men for lille til to - jeg har lige købt denne. Får den i kommende uge.

Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Large Divided

til når Coco flytter ind - til bil og når vi besøger folk som ikke er hundemennesker mm.

åårh ja den er fiiin :lun: men lidt dyr :engel::slem:

Min mor og stedfar skal have ny bil, og når den kommer er det slut prut for små Izzie'r at sidde i bilen :???: så min mor vil give en transport taske. Synes det er tarveligt, hun har altid siddet på gulvet foran og på skødet af mig. Men min stedfar hader hundehår :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

åårh ja den er fiiin :lun: men lidt dyr :engel::slem:

Min mor og stedfar skal have ny bil, og når den kommer er det slut prut for små Izzie'r at sidde i bilen :???: så min mor vil give en transport taske. Synes det er tarveligt, hun har altid siddet på gulvet foran og på skødet af mig. Men min stedfar hader hundehår :fornaermet:

ja den er nemlig lidt dyr, men har de perfekte mål, som den eneste, der er rabat, når man køber første gang, så den koster mig 1050 kr. Uden skillevæg kostede den 1069 kr inden rabat, men de 200 kr ville jeg ikke spare, når det kan være noget, jeg får brug for.

kender du det . . . . . efter jeg fandt denne, så kan ingen måle sig med den:genert: og så måtte jeg jo købe den:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du den passer til en fuldvoksen Papillon? Og kan man tage skillevæggen helt ud?

Er det ikke noget med at hunde SKAL kunne stå op i taskerne?

ja, skillevæggen lynes vist bare op, men den fåes også uden skillevæg, som er lidt billigere. Her: Sturdi Transporttasker billigt hos zooplus: SturdiBag Black

men hvis det kun er til bil, ville jeg måske mere købe et lille canvasbur i stedet for.

fx Stofbur - med stålrørsstel str. S

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne f.eks. købe denne her i small:-)

Transportabelt hundehus billigt hos zooplus: Transportabelt hundehus First Class

Men transportbure kan da ikke stå på sæderne. Ved du om de kan det?

det kan de sagtens - jeg har et bur på 45x38x38 - det står på sædet bagved mig - sådan lidt i klemme mellem mit rygsæde og bagsæderyggen.

det du har linket til er L 53,5 x B 38 x H 46, hvilket er lidt stort til en pap. Jeg har i min egen søgen gemt en masse. jeg laver lige mad, så finder jeg dem lige til dig:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst P-K-J
som jeg skrev i den anden, så er det bedst med en fast, så hvis du ikke skal gå rundt med den, men kun i bil eller fra a-b, så ville jeg købe sådan en:5up:

Hihi, jeg havde glemt, at jeg havde sat den i den anden tråd.

Dumme mig:damn:

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites