Hop til indhold

billede i profilen


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

Hej jeg er ny herinde

jeg er nysgerrig hvordan får jeg et billede ind i profilen når jeg skriver et indlæg ligesom mange af jer andre :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

 

Jeg er faktisk ikke rigtig klar over, om det er en af de der begrænsninger, der er lagt på medlemmer med under 50 indlæg :hmm: Kan ikke læse mig til det i denne tråd Forum Retningsliner

 

Ellers er fremgangsmåden:

 

1) Gå ind i dit kontrolpanel

2) Under Indstillinger & Muligheder - vælger du "Rediger Avatar" og følger anvisningerne - vælg "Gem indstillingerne", når du er færdig.

 

Håber dette gav mening :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes to former for billeder og jeg bliver sådan lidt i tvivl om hvilket du mener?

 

Der er avatar-billedet, som er det, man kan se, i en persons indlæg. For at få sådan et, skal du gå ind i kontrolpanelet. Linket til kontrolpanelet kan du finde længst til venstre i den nederste af de 2 øverste blå bjælker. Når du er der, er der så en menu der hedder "indstillings & muligheder" og derunder er der et link, som hedder "rediger avatar". Det trykker du så på og kan så få uploadet et avatar ;-)

 

Hvis du vil have et profilbillede, så er det også inde i kontrolpanelet. Her er det så i den øverste menu, hvor der er et link, som hedder "rediger profil billede".

 

Håber det kan hjælpe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen :vinken:

 

Jeg er faktisk ikke rigtig klar over, om det er en af de der begrænsninger, der er lagt på medlemmer med under 50 indlæg :hmm: Kan ikke læse mig til det i denne tråd Forum Retningsliner

 

Ellers er fremgangsmåden:

 

1) Gå ind i dit kontrolpanel

2) Under Indstillinger & Muligheder - vælger du "Rediger Avatar" og følger anvisningerne - vælg "Gem indstillingerne", når du er færdig.

 

Håber dette gav mening :neutral:

 

Alle kan bruge Avatar og Profil billeder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

tak det må jeg prøve

skal prøve at forklare

det billede i andre har af jeres hund nu når i har skrevet et indlæg eller besvaret et andet

hos mig står det bare milder batmusen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...