Gæst milder batmusen Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Hej jeg er ny herinde jeg er nysgerrig hvordan får jeg et billede ind i profilen når jeg skriver et indlæg ligesom mange af jer andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 Hej og velkommen Jeg er faktisk ikke rigtig klar over, om det er en af de der begrænsninger, der er lagt på medlemmer med under 50 indlæg :hmm: Kan ikke læse mig til det i denne tråd Forum Retningsliner Ellers er fremgangsmåden: 1) Gå ind i dit kontrolpanel 2) Under Indstillinger & Muligheder - vælger du "Rediger Avatar" og følger anvisningerne - vælg "Gem indstillingerne", når du er færdig. Håber dette gav mening Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 Der findes to former for billeder og jeg bliver sådan lidt i tvivl om hvilket du mener? Der er avatar-billedet, som er det, man kan se, i en persons indlæg. For at få sådan et, skal du gå ind i kontrolpanelet. Linket til kontrolpanelet kan du finde længst til venstre i den nederste af de 2 øverste blå bjælker. Når du er der, er der så en menu der hedder "indstillings & muligheder" og derunder er der et link, som hedder "rediger avatar". Det trykker du så på og kan så få uploadet et avatar Hvis du vil have et profilbillede, så er det også inde i kontrolpanelet. Her er det så i den øverste menu, hvor der er et link, som hedder "rediger profil billede". Håber det kan hjælpe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 Hej og velkommen Jeg er faktisk ikke rigtig klar over, om det er en af de der begrænsninger, der er lagt på medlemmer med under 50 indlæg :hmm: Kan ikke læse mig til det i denne tråd Forum Retningsliner Ellers er fremgangsmåden: 1) Gå ind i dit kontrolpanel 2) Under Indstillinger & Muligheder - vælger du "Rediger Avatar" og følger anvisningerne - vælg "Gem indstillingerne", når du er færdig. Håber dette gav mening Alle kan bruge Avatar og Profil billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 tak det må jeg prøve skal prøve at forklare det billede i andre har af jeres hund nu når i har skrevet et indlæg eller besvaret et andet hos mig står det bare milder batmusen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 Det billede kaldes for avatar, og indsættes som beskrevet ovenfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 Det billede kaldes for avatar, og indsættes som beskrevet ovenfor. Og det fandt du jo hurtigt ud af :5up: Smukke hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 takker mange gange det virkede sørme tak:vinken: tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 A9 tak for det det siger jeg lige til dem he he :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 A9 tak for det det siger jeg lige til dem he he :blink: Var så lidt er sikker på at de kan tåle at høre det :blink: Hvad jeg mener om racen gætter du aldrig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Juli 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2008 forklar du bare hvad du mener om racen jeg siger kun det til dem de kan og vil høre du ved den selektive hørelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts