Hop til indhold

Vores feriehund!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

I skal da lige se hvem vi har æren af at passe her i weekenden - BUSTER! :lun: :lun:

 

Han er hundenes nye legekammerat, som bor meget tæt på hvor vi bor. Vi er begyndt at gå ture sammen, lade hundene lege - og nu også passe hinandens hunde. :-D

 

Han var alene hjemme i nat - så i morges gik jeg hen og luftede ham, og hundene legede sammen, i knap 1 times tid. Så tog jeg på arbejde, og lod Buster blive hjemme hos ham selv. Da jeg fik fri fra arbejde, tog jeg hen og hentede Buster - vi gik os en lille tur og derefter gik vi her hjem. Jeg lod hundene mødes ude i haven, og de begyndte straks at lege! Kency var lidt vild og oppe at kører som altid, når hun får hundebesøg - men efter lidt tid faldt hun til ro. Efter de havde været i haven en ½ times tid, gik jeg indenfor og fjernede al legetøj og kødben - for DET ville give ballade.. ikke mellem Buster og Sitto.. men Kency hun er altså en mokke, som IKKE deler.. :rolleyes: da det var fjernet gik jeg ud i haven, satte Buster i snor og tog ham med ind i huset, mens Kency & Sitto blev udenfor.

 

Buster er ikke kastereret, og kan have det med at skulle markere - derfor tog vi lige en "rundvisning" herinde i huset, kun Buster & jeg, med snor på - han lettede ben én gang, jeg sagde "Ah ah" og han har ikke prøvet på det siden - kun udenfor. :5up:

 

Nu render alle tre hunde rundt indenfor - og indtil videre går det over al forventning - og lad os håbe det fortsætter sådan resten af weekenden. :-) I morgen når jeg tager på arbejde, aflevere jeg nok lige Buster hjemme hos ham selv, og henter ham efter arbejde igen.

 

Men Buster er simpelthen noget af det sødeste! :lun: Han er Gravhund/Tysk Jagtterrier blanding - han kommer fra et internat.

Ham vil jeg med glæde passe/lufte fremover, hver eneste gang hans ejer har brug for det - han er simpelthen så sød og nem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh han er godt nok en hyperhund! :lol: Hold da op han har krudt i r*ven.. men en Gravhund/Tyskjagtterrier blanding, kan da vidst også kun give en lille hyperhund.. :mrgreen: aj han er rigtig dejlig.. men meget aktiv.. vil gerne lege hele tiden.

 

Kency og Sitto er ved at opdrage ham lidt - fortælle ham hvordan man opfører sig når man er på damebesøg.. :engel:

 

Buster ser bare ud til at nyde at være på besøg hos TO damevovser :nar:

 

Men de skal nok lige fortælle ham hvornår han må og hvornår han ikke må snuse dem bagi.. ellers så forløber det hele SÅ fint! :klap2: Han er som sagt lidt hyper og vil gerne lege hele tiden - men når det bliver for meget for Kency eller Sitto, så siger de fra - og så er der ikke noget bagefter. Jo måske skal han lige prøve til igen, kort tid efter - men han skal jo lige have tid til at lærer det - han er jo trods alt hankøn.. de skal lige have lidt længere tid til at finde ud af tingene i.. :engel::nar:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lyder det hyggeligt:)

 

Og du har været smart, både med at lade ham være alene hjemme ved sig selv, lade dem mødes i haven, rundvisning i snor. Godt gået:5up:

 

Jeg skal også have feriehund fra på søndag i 2,5 uge:-)

Synes ihvertfald det har fungeret super godt med at han har været alene hos sig selv i nat (ejerens veninde var hos ham i går, så skulle først passe ham fra i dag) og at vi så var henne hos ham i morges, hvor hundene legede i deres have og bagefter gik vi en tur - og jeg så hentede ham efter arbejde - og mødet i vores haven og hans rundvisning i huset, jah det er bare gået rigtig godt. :-)

 

Men det var 120% sikkert IKKE gået så godt hvis der havde været legetøj og kødben fremme - for 2 sekunder siden havde han fundet et lille kødben jeg havde overset.. Kency var allerede ved at blive sur :shock::oops: så skyndte mig at bytte kødbenet for en godbid, med Buster - og så var det ovre. Men hvis jeg engang skal passe ham igen, altså når jeg ikke har Kency længere.. så kan vi sagtens have kødben og legetøj fremme - Sitto er slet ikke så mobset, og Buster er super god til at dele! :5up: :lun:

 

Ih lyder hyggeligt med en feriehund i 2½ uge. Jeg skal kun passe Buster i weekenden jo - men måske man får lov at passe ham længere en anden gang :-D men at gå med tre hunde, er lidt af en udfordring! :lol: Der er Sitto som går rigtig pænt - og så de to unghunde, som hopper rundt og filtre sig ind.. hehe.. :oops: men det er hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er rigtig fin :lun:

 

Og hvor er det dog bekvemt med gode hundevenner lige tæt på :5up:

Ja det er rigtig dejligt med en hundeven så tæt på! :blink:

 

Hundene har faste legekammerater - men ikke her i byen. Så det er meget rart med en som man lige kan smutte hen til, på 2 minutter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt det går godt :-D

 

Han er MEGET smuk :lun:

Jeg synes også han er smuk! :lun: Han har et rigtig sødt ansigt - og kan godt lide hans farver og hans slanke bygning.

 

Og det går stadig over al forventning - det har har det gjort i snart 3 timer. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op.. det går virkelig godt! For 5 minutter siden sad alle tre hunde i sofaen sammen.. :shock: dét havde jeg dog ikke forventet!

 

Min mors kæreste sidder i sofaen nu - han leger med hundene og siger til Buster "Det er da heller ikke fair med to damer - bare hold dig til mig, vi må holde sammen" :lol::lol: Det er især Kency og Buster der leger sammen.. men det har nok noget at gøre med at Kency helt bestemt føler at hun ejer Buster.. :rolleyes: så snart Sitto og Buster leger sammen, kommer Kency og overtager.. ih.. typisk Kency.. men Buster og Sitto kan jo godt lege sammen, og det er jeg helt sikker på at de vil gøre, når Kency ikke er her mere. Han skal jo også være Sittos legekammerat fremover :-) Kency har selv sin lille Löwchen kæreste ude ved sin familie ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hold op hvor han dog ligner en hund vi havde på internatet engang. Det er lige før jeg kunne tro det var ham!!! Du siger han kommer fra et internat, ved du om det evt. skulle være 'mit'?

 

'Vores' hund hed Dexter, men jeg mener med 99% sikkerhed at han skiftede navn da han fik nyt hjem. Af race har jeg ham stående som 'tysk jagtterrier?' Han er født januar 2006 og fik nyt hjem den 27/4/06. Jeg var bare SÅ vild med den hund, kan stadig smelte helt bare ved at tænke på ham, men helt galt bliver det da når jeg ser nogle af de mange billeder jeg tog af ham, på de ældste er han kun omkring 10 uger gammel.

 

På billederne er der ved at blive klippet foderposer op, så de kan hældes i store foderspande. Dexter er som altid EKSTREMT nysgerrig!

 

1. Nøjjjj, hvad er det du laver?

2. Hold op, det er jo MAD!

3. DET kunne jeg altså godt tænke mig at smage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op hvor han dog ligner en hund vi havde på internatet engang. Det er lige før jeg kunne tro det var ham!!! Du siger han kommer fra et internat, ved du om det evt. skulle være 'mit'?

 

'Vores' hund hed Dexter, men jeg mener med 99% sikkerhed at han skiftede navn da han fik nyt hjem. Af race har jeg ham stående som 'tysk jagtterrier?' Han er født januar 2006 og fik nyt hjem den 27/4/06. Jeg var bare SÅ vild med den hund, kan stadig smelte helt bare ved at tænke på ham, men helt galt bliver det da når jeg ser nogle af de mange billeder jeg tog af ham, på de ældste er han kun omkring 10 uger gammel.

 

På billederne er der ved at blive klippet foderposer op, så de kan hældes i store foderspande. Dexter er som altid EKSTREMT nysgerrig!

 

1. Nøjjjj, hvad er det du laver?

2. Hold op, det er jo MAD!

3. DET kunne jeg altså godt tænke mig at smage!

Ih hvor er han kær - og ja han ligner da Buster :lun: Men nej, det er ikke Buster. Han kommer ikke fra "dit" internat, og han havde et andet navn end Dexter på internatet og hans ejer har kun haft ham i en 2 mdrs tid. :-)

 

Men de ligner da hinanden, ret meget - men hvis vapsen på dine billeder er Tysk Jagtterrier, og Buster er ½ Tysk Jagtterrier, er det heller ikke så underligt hvis de har en del tilfælles. :lun: Men nej, det er ikke den samme hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Øv :( Nå, men hvis Buster er bare halvt så skøn som Dexter, så forstår jeg godt du er vild med ham :hjerte:

 

Åh, undskyld vi sådan spammer din tråd, Dexter og jeg. Skal nok stoppe nu:vinken:

 

1. 'Familien Knurhår' på Animal Planet. Parodi udført af Dexter

2. Åh en hundetråd

3. Må jeg ikke være med i den dersens hundetråd, pleeeeeease?

Redigeret af ThomasTBO
tilføjet captions
Link til indlæg
Del på andre sites

Øv :( Nå, men hvis Buster er bare halvt så skøn som Dexter, så forstår jeg godt du er vild med ham :hjerte:

 

Åh, undskyld vi sådan spammer din tråd, Dexter og jeg. Skal nok stoppe nu:vinken:

 

1. 'Familien Knurhår' på Animal Planet. Parodi udført af Dexter

2. Åh en hundetråd

3. Må jeg ikke være med i den dersens hundetråd, pleeeeeease?

Kom du bare med flere billeder, hvis du har! :-D:lun: Han ser da skøn ud ham Dexter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...