Hop til indhold

Til Mikkels minde.


Gæst mikkel95
 Share

Recommended Posts

Gæst mikkel95

Hejsa

 

Ja, så var det igår min tur til at tage den tunge beslutning, sammen med min mor og far om, at Mikkel ikke kunne klare livet mere:(:(.

Mikkel var blevet en gammel hund 13 år (stor hund) det er langsomt gået ned af bakke med ham, men de sidste dage, var det som om han fik det lidt bedre igen, og i går eftermiddags var han den gode gamle glade hund, da jeg var hos mine forældre, meeeeeennnn kl ca 20, ringede min mor, Mikkel havde det skidt, ville ikke spise eller rejse sig mere. Skyndte mig hjem til dem (har jo kendt det kræ siden jeg boede hjemme) Og da jeg kom hen til ham i kurven, fik jeg de mest bedende øjne om, at han ikke kunne/ville mere. Vi fik ringet til dyrlægen, som kom og aflivede ham, stille og fredeligt gik det, og vi fik ham begravet, ved siden af de andre.

Men hvorfor pokker skal det gøre så pisse ondt hver gang ens hund er blevet for gammel og svag til livet, render jo bare rundt og tuder over det endnu.:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Betina.

Redigeret af mikkel95
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Det gør mig meget ondt. :(

 

Det er det værste ved at have dyr, man ved man skal af med dem en dag. Det er hårdt at miste, men alt det gode man har haft med dyrene, vil man dog ikke miste.

Du har helt sikkert mange gode minder, som du med tiden, vil kunne se tilbage på med et stort smil på læben.

 

Jeg sender de største og bedste tanker herfra. :ae:

 

Hvor så han dejlig ud, og velkommen herind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

det gør rigtig ondt og skal tage afsked med et kært dyr men samtidig skal vi også være glade for at vi har den mulighed at hjælp dem her fra når deres liv ikke er strålende mere

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...