Hop til indhold

Hvad er din spidshunds....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst tolsen

Yndlingsleg? Hmm den er svær Russjkat er ikke den store legehund men tro det må være aktiverings legetøj

 

Yndlingsgodbid? bare det kan komme ned i halsen så er det godt

 

Yndlings aktivitet? at gø

 

Yndlingshundevennerace? (is that a word?) bare det er en tæve så er russjkat glad

 

Yndlingsmad? kanin

 

Yndlingshadeting? At komme i bad

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige lidt OT.

 

Buddha, har Motor også tabt en masse underuld?

Herhjemme har vi børstet og børstet i flere uger snart, der er pels overalt og han bliver ved med at tabe alt underulden :-D

 

 

HEHEHE Også min, Bella!!! Er du helt vimmer hun fælder som en kræftpatient (ejj, den var ikke sjov!) :damn::fornaermet::stupid::shock:

 

Undrer sig over hvor hun gemmer al den pels. Og hvornår hun stopper med at fælde igen...

 

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Bella (Japansk Spids) er næsten sygligt afhængig af mig, nogen med samme problem eller er det bare mig... :hmm::genert:

 

 

Yndlingsleg? Jorden er giftig! (at sidde på mit skød, skulder, arme, eller i det hele taget ikke at rører jorden.) At være ved vandet, men IKKE i det!

Yndlingsgodbid? KØD!!!!!!! Når der er kød i nærheden bliver det lille dydsmønster til et kampmaskine! :roll::lol:

 

Yndlings aktivitet? Det samme som yndlingsleg.

 

Yndlingshundevennerace? (is that a word?) Papillon, hendes niece, bedste ven (ud over mig):blink:

 

Yndlingsmad? Royal Canin Adult 0-10 kg + KØD!!!!!!

 

Yndlingshadeting? ALT der bevæger sig. Hun for hele tiden små chok. hvis nogen rejser sig, tager et stykke papir, nyser, trækker vejret (okay den sidste er nok lidt overdrevet, hehe) :slem:

 

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Tror da godt nok jeg ville gå i gang med at lave nogle selvstændighedsøvelser med hende - for det der lyder ikke helt sundt i længden.. Hun lyder som en nervøst nervevrag, hvis hun får chok over så små ting som du skriver..

 

Helt sikkert øvelser der styrker hendes selvtillid, og bryder båndet lidt til dig... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...