Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Selvtægt er helt legalt i Danmark

Featured Replies

Besvaret

Det er lige før man kan lave en film ud af den her episode...

Er det nogen du arbejder sammen med?

Besvaret
Jeg har ikke hugget ham tilbage.. Det er dem der har hugget ham:megaked:

Undskyld, det var mig, der misforstod det :stupid: Jeg læste det som om, du havde hugget ham tilbage igen, efter at de havde hugget ham, men kan godt se, det var helt forkert forstået nu :oops: Men du bør have rettens ord for at han er din, så jeg tror og håber virkelig, at han snart er hos dig igen :x2:

Besvaret

:shock: WTF :shock:

Jeg er totalt målløs.... Hvad sker der for dem. Man kan da ikke bare tage en hund - det er et levende væsen !!! Er der ingen etik og moral her...

Hvis de vil have pengene, så må de da prøve nogle andre metoder af først. Og med en så løst formuleret kontrakt, så kan man da ikke gøre krav på noget som helst her og nu. Jeg håber virkelig, at de læse med i denne tråd, og at de lige tænker sig om en ekstra gang eller to !

Der er i min verden meget meget langt til, at det kan forsvares, at man bare tager en hund, og en løs kontakt er da slet ikke grund nok.

- Og ens virksomhed fremstår jo ikke ligefrem troværdig, når man kan finde på at lave sådan et nummer. Det er et levende væsen for dælan da :evil:

Besvaret
Jep de øjne lavede jeg også.. Men du har jo udstationeringsaftalen som de ikke kan løbe fra.

Ja, men den kan man jo cirka tørre sig i røven med hvis udstationeringsfamilien sælger hunden eller andet sindssygt. Så står man sgu da alligevel bedre med et ejercertifikat.

Besvaret
Undskyld, det var mig, der misforstod det :stupid: Jeg læste det som om, du havde hugget ham tilbage igen, efter at de havde hugget ham, men kan godt se, det var helt forkert forstået nu :oops: Men du bør have rettens ord for at han er din, så jeg tror og håber virkelig, at han snart er hos dig igen :x2:

jeg havde også misforstået det og forestillet mig en større redningsaktion :oops:

Besvaret

Moderatorgruppen har besluttet at låse denne tråd, da retslige sager bør holdes uden for forum. Vi har anonymiseret modparten i pågældende sag.