Hop til indhold

træning søges


Gæst Matilie
 Share

Recommended Posts

Gæst Matilie

Halløj.

 

Da vores træner har fået for travlt til at træne med os de næste par måneder pga. ankomsten af 15000 fasankyliinger, søger Shy og jeg nu et nyt sted at træne.

 

Har været inde på ft klubbens side og set at de fleste først starter træning igen til august. Jeg kunne godt træne hende selv indtil da, og gør det også, men da jeg stadig et helt ny springer ejer, vil jeg gerne guides i den rigtige retning.

 

nogen der ved noget om træningstilbud omkring slagelse/kalundborg?

 

Mvh Tine (hvis hund er kommet i teenagealderen) :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj.

 

Da vores træner har fået for travlt til at træne med os de næste par måneder pga. ankomsten af 15000 fasankyliinger, søger Shy og jeg nu et nyt sted at træne.

 

Har været inde på ft klubbens side og set at de fleste først starter træning igen til august. Jeg kunne godt træne hende selv indtil da, og gør det også, men da jeg stadig et helt ny springer ejer, vil jeg gerne guides i den rigtige retning.

 

nogen der ved noget om træningstilbud omkring slagelse/kalundborg?

 

Mvh Tine (hvis hund er kommet i teenagealderen) :vedikke:

 

Hvis du vil bruge hunden til jagt er det jo vigtigt du henvender dig et sted hvor man ahr forstand på træning af spaniels til jagt.

Det lyder dog som din tidligere træner arbejder med jagt så han burde jo have givet dig noget at arbejde med indtil holdene igen starter op.

 

En rigtig god kombination til jagttræningen er Rally, hvilket jeg selv har stor glæde af. Så måske du skule finde et Rally kursus indtil jagttræningen starter i FT klubben. Kender desværre ikke lige nogen på sjælland :confused:

 

Du er selvfølgelig også velkommen til at hente inspiration til selvtræning på min hjemmeside

 

:vinken:Venlig hilsen Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...