Hop til indhold

Playdates/gåture Odense SV?


Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

Gæst Golden

Er der nogen her fra Odense SV eller tæt på som kunne tænke sig at mødes indimellem og lade hundene lege/gå tur sammen?.

 

Jeg mangler sådan nogen der lige er lidt spontane og sender mig en sms om jeg vil med og omvendt. Sådan lidt spontant og gerne ofte :-)

 

Synes det kunne være SÅ hyggeligt at mødes med nogen. Både Kalle og jeg trænger til socialt samvær :mrgreen:

 

Kalle er en 1½ årig Golden Retriewer og han er rigtig sød og god.

 

Turene kan også sagtens være planlagte - jeg er bare vild med tanken om spontaniteten og det uformelle i det.

 

Og så har jeg tænkt mig at hægte mig på Odense SØ træffene også :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen her fra Odense SV eller tæt på som kunne tænke sig at mødes indimellem og lade hundene lege/gå tur sammen?.

 

Jeg mangler sådan nogen der lige er lidt spontane og sender mig en sms om jeg vil med og omvendt. Sådan lidt spontant og gerne ofte :-)

 

Synes det kunne være SÅ hyggeligt at mødes med nogen. Både Kalle og jeg trænger til socialt samvær :mrgreen:

 

Kalle er en 1½ årig Golden Retriewer og han er rigtig sød og god.

 

Turene kan også sagtens være planlagte - jeg er bare vild med tanken om spontaniteten og det uformelle i det.

 

Og så har jeg tænkt mig at hægte mig på Odense SØ træffene også :genert:

 

jeg skulle lige til at foreslå det sidste men det har du så opdaget :blink: jeg er desværre ikke så mobil for øjeblikket men Kalle lyder ellers som en god legekammerat for min skipper. Han er en labrador på 14 mdr. Men det bliver nok først senere på sommeren at jeg er klar på træf igen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Hej Skipper!.

 

Når du skriver du ikke er så mobil - betyder det så at du ikke har motoriseret køretøj eller er det fysikken din det er galt med?.

 

For vi kan sagtens komme til dig hvis det er pga. bil - og ellers kan vi jo mødes i en hundeskov hvor hundene kan tonse lidt rundt uden vi behøver løbe bagefter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Skipper!.

 

Når du skriver du ikke er så mobil - betyder det så at du ikke har motoriseret køretøj eller er det fysikken din det er galt med?.

 

For vi kan sagtens komme til dig hvis det er pga. bil - og ellers kan vi jo mødes i en hundeskov hvor hundene kan tonse lidt rundt uden vi behøver løbe bagefter :lun:

 

jeg er højgravid og kan (forhåbentlig) føde hvornår som helst. Og jeg kan ikke rigtig holde til at gå med skipper længere specielt ikke når der er andre hunde til stede. Selv turen fra bilen ind i en hundeskov giver mig smerter de følgende dage :???: Men efter fødslen vil vi meget gerne med jer! :-D

 

Jeg tænker lidt at trine199 og hendes labrador chili kunne være noget for jer... De bor i sø og der er godt gang i chili :lun: Ellers er alle de andre hunde fra sø også skønne :hjerte: men der er noget af en størrelsesforskel hvis Kalle ikke er vant til at lege med små hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Pøj pøj med fødslen!.

 

Glæder mig til at møde dig engang derefter :hjerte:

 

Der er ikke ret meget gang i Kalle - han bruger ret lang tid på at "lure de andre af" inden han overhovedet overvejer at det kunne være sjov - har min oplevelse været de gange vi har truffet andre hunde. Men det håber jeg kunne blive anderledes når han får mere "hår på brystet" - oplevelser uden sin hundemor og far - og derfor er det så vigtigt for mig at komme ud alene men Kalle og møde andre :-)

 

Og små hunde synes han er enormt sjove og vil rigtig gerne snuse til og løbe efter - men de har været så bange dem vi har mødt. Kalle ER også et stort skrummel - men et sødt et :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pøj pøj med fødslen!.

 

Glæder mig til at møde dig engang derefter :hjerte:

 

Der er ikke ret meget gang i Kalle - han bruger ret lang tid på at "lure de andre af" inden han overhovedet overvejer at det kunne være sjov - har min oplevelse været de gange vi har truffet andre hunde. Men det håber jeg kunne blive anderledes når han får mere "hår på brystet" - oplevelser uden sin hundemor og far - og derfor er det så vigtigt for mig at komme ud alene men Kalle og møde andre :-)

 

Og små hunde synes han er enormt sjove og vil rigtig gerne snuse til og løbe efter - men de har været så bange dem vi har mødt. Kalle ER også et stort skrummel - men et sødt et :engel:

 

de små hunde i sø tråden er bestemt ikke bange, skipper har vist lært dem at store hunde er sjove nok :lol: jeg synes da bare du skal hægte dig på en gåtur med de andre :5up:

 

Vi har også af og til nogle træningstræf ude omkring universitetet. Der er ikke rigtig leg, men hundene kan da hilse på hinanden og ellers træner vi bare hvad man nu har gang i med hunden og snakker og spiser kage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper - Er I ikke nogle stykker fra SØ tråden, der er mødtes til leg på dyrskuepladsen et par gange? Men det var vist ikke alle nogen der boede i nærheden, så det kan nok ikke rigtig arrangeres spontant.:vedikke:

Kalle er i øvrigt Baloos kuldbror.:vuf:

 

Golden - Nu ved jeg ikke om vores træningstræf bliver til noget på torsdag, men ellers kan vi da bare lave det om til en playdate?

Der er en indhegning herude, der bruges som hundeskov, og der er der næsten med 100% sikkerhed mulighed for at møde andre hunde sidst på eftermiddagen. Jeg benytter mig dog mest af det i hverdagene, så jeg ved ikke hvad folk herude har traditioner for på hverdage og helligdage.:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper - Er I ikke nogle stykker fra SØ tråden, der er mødtes til leg på dyrskuepladsen et par gange? Men det var vist ikke alle nogen der boede i nærheden, så det kan nok ikke rigtig arrangeres spontant.:vedikke:

Kalle er i øvrigt Baloos kuldbror.:vuf:

 

Golden - Nu ved jeg ikke om vores træningstræf bliver til noget på torsdag, men ellers kan vi da bare lave det om til en playdate?

Der er en indhegning herude, der bruges som hundeskov, og der er der næsten med 100% sikkerhed mulighed for at møde andre hunde sidst på eftermiddagen. Jeg benytter mig dog mest af det i hverdagene, så jeg ved ikke hvad folk herude har traditioner for på hverdage og helligdage.:vedikke:

 

jeg har kun været der 1 gang sammen med whippet og marley. Og nej det var ikke så spontant da vi begge skulle køre for at komme derud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet

Vi er nogle med Whippets som af og til går ture endten ved uni eller Tornbjergskolen ;-) områderne er forholdsvis nye for os og derfor også spændende så vi vil da gerne med på nogle gåture.Ang. playdates så er dyrskuepladsen en god ide da den er indhegnet, for os med Whippets slipper ikke vores hunde hvis der er vildt i området for så smutter hundende :oops: og med 60km i timen ja så kan du nok godt se at det ikke er så smart :stupid:.Følger tråden og ser hvad der sker...vi er ihvertfald friske på at mødes :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

Hej Golden

Jeg er stadig frisk på at gå ture med dig og dine skønne hunde, syntes nu vi sludrede meget godt sammen sidst :slem:. Spontane ture er også helt fint. Jeg vipper dig lige mig mobilnr på den private linie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor godt nok i Odense N, men har bil og vil da også gerne hægte mig på.

 

Jeg har en cavalier på 1 år og en westie på uger :lun:

Cavalieren er er meget venlig, men legesyg og westien er en terrier med stort T.. En bestemt lille herrer, der fungere rigtigt godt sammen med Lupus :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Jeg bor godt nok i Odense N, men har bil og vil da også gerne hægte mig på.

 

Jeg har en cavalier på 1 år og en westie på uger :lun:

Cavalieren er er meget venlig, men legesyg og westien er en terrier med stort T.. En bestemt lille herrer, der fungere rigtigt godt sammen med Lupus :-D

 

Hvis du bor i Odense N bor du måske tæt på Kattebjerg hundeskov? Der kan vi rigtig godt lide at gå tur :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene

Vi vil også gerne være med:klap:. Vi bor i Nr. Broby det er jo heller ikke så langt væk:cool:.

 

Jeg går tit ture på lærkedal et naturområde, og i Brobyværk der er der lavet en del stier på forskellige længder, op til ca 10 km.

 

Mine 2 drenge er søde, den gamle er usikker på fremmed hunde, så han løber mest for sig selv, Aslan løber somregl i hælene på Rollo. Så det kunne måske give Kalle noget selvtillid at de ikke viser stor interesse for ham:hmm:

 

Jeg arbejder på skiftehold, så i denne uge arbejder jeg dag, i næste uge aften.

 

Jeg kan også godt lide spontane gåture:banan:

og vi vil rigtig gerne møde jer:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Trine199
Kalle og jeg (nok mest mig :oops:) er ved at gå til af indestængt energi på grund af det her l*rtevejr.

 

Jeg SKAL ud og gå i aften - nogen der vil trodse regnen med mig?.

 

Chilli og jeg stiller også hellere end gerne op til gåtur og playdate igen...men desværre ikke længere væk end SØ da jeg jo ikke kører bil og ikke tør cykle med Chilli.... :genert:

 

Så hvis I har mod på køre herrud igen, stiller vi gerne op :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Det vil vi gerne Susanne :-) Sender dig lige en PB med mit nummer - så kan du jo lige sms'e en dag i står og ved i skal afsted - jeg skal bruge ca. ½ times kørselstid ud til jer.

 

Jeg endte iøvrigt ud med en god tur i Ravnebjerg rundt om hundeskoven istedet - og fik meget våde sokker - glæder mig helt vildt til mine nye røjsere ankommer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...