Hop til indhold

Ang zylkène

ridiger
 Share

Recommended Posts

Nu købte jeg et glas zylkène til til brug nytårs aften og så sad jeg og tænkte at det jo er et slags depotmedicin, da vi skulle starte lang tid før selve nytårs aften. Men har stadigvæk nogle pille tilbag og hvis jeg giver bubber en hvis han er blevet bange, vil de så virke beroligende :vedikke:

eller vil det ikke hjælpe en skid og i værste fald, vil de kunne forstærke virkningen af angsten. :hmm:

Hvad er Jeres erfaring herinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Læste om dem på et tidspunkt, og virker som om det er lidt forskelligt om hunde får en effekt af dem sådan nogenlunde med det samme, eller om der skal et par dage til før virkningen kan mærkes :vedikke:

Men i hvert fald, så skulle de virke efter en times tid (fra indtagelsen) og så cirka 4 timer frem.

Jeg ville gemme dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har sheila lige været på zylkene i mere end en måned pga angst. Det har helt klart taget toppen af angsten og gjort det lidt nemmere at være sheila i en verden fuld af farlige ting. Så De virker beroligende både før og efter en angst eller stressende oplevelse er min erfaring.

Så gem dem bare og skal i så noget, feks til dyrlægen og du ved at det plejer han at blive utryg ved, så kan du give ham en der, et par timer før du vil have virkning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

ja min erfaring fra den tid er; at der går ca. en halv time fra de er indtaget til de virker og virker ca. tre timer, og det er jo naturmedicin som jeg syntes var kanon... jeg ville gemme dem, da jeg ikke har haft set de piller kan forværre angst, tværdimod:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karlooo
Jeg spammer lige tråden; Er der nogen af jer, der har brugt dem i forbindelse med alene hjemme træning?

Jeg forsøgte i en periode (kan dog ikke huske hvor lang tid han fik dem), men der var ingen synlig effekt, så vi er gået over til at bruge Baldrian, både de normale og de stærke - det virker rimeligt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites