ridiger Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nu købte jeg et glas zylkène til til brug nytårs aften og så sad jeg og tænkte at det jo er et slags depotmedicin, da vi skulle starte lang tid før selve nytårs aften. Men har stadigvæk nogle pille tilbag og hvis jeg giver bubber en hvis han er blevet bange, vil de så virke beroligende eller vil det ikke hjælpe en skid og i værste fald, vil de kunne forstærke virkningen af angsten. :hmm: Hvad er Jeres erfaring herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst acedog Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Gem dem for guds skyld. De har en virkning inden for 30 min, så hvis din hund bliver bange på en eller anden måde er de guld værd at have.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2011 Læste om dem på et tidspunkt, og virker som om det er lidt forskelligt om hunde får en effekt af dem sådan nogenlunde med det samme, eller om der skal et par dage til før virkningen kan mærkes Men i hvert fald, så skulle de virke efter en times tid (fra indtagelsen) og så cirka 4 timer frem. Jeg ville gemme dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Nu har sheila lige været på zylkene i mere end en måned pga angst. Det har helt klart taget toppen af angsten og gjort det lidt nemmere at være sheila i en verden fuld af farlige ting. Så De virker beroligende både før og efter en angst eller stressende oplevelse er min erfaring. Så gem dem bare og skal i så noget, feks til dyrlægen og du ved at det plejer han at blive utryg ved, så kan du give ham en der, et par timer før du vil have virkning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 jeg gemmer så mine resterende piller, var mere bekymret om de evt ville forstærke adfærden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Iflg producenten virker de inden for en time, hvis de virker jeg ville gemme dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 ja min erfaring fra den tid er; at der går ca. en halv time fra de er indtaget til de virker og virker ca. tre timer, og det er jo naturmedicin som jeg syntes var kanon... jeg ville gemme dem, da jeg ikke har haft set de piller kan forværre angst, tværdimod:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanett Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg spammer lige tråden; Er der nogen af jer, der har brugt dem i forbindelse med alene hjemme træning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karlooo Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Jeg spammer lige tråden; Er der nogen af jer, der har brugt dem i forbindelse med alene hjemme træning? Jeg forsøgte i en periode (kan dog ikke huske hvor lang tid han fik dem), men der var ingen synlig effekt, så vi er gået over til at bruge Baldrian, både de normale og de stærke - det virker rimeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts