Hop til indhold

Dele-hund eller hjælp til hund i eller omegnen af Silkeborg


Gæst Larsen'
 Share

Recommended Posts

Gæst Larsen'

Hej alle.

 

Jeg er interesseret i at høre, om nogen har eller kender nogen som har brug for hjælp til sin hund i eller omkring Silkeborg. Det kunne være opgaver som at gå tur, eller på anden måde at aktivere hunden nogle timer, et par gange om ugen.

 

Hvis nogen har eller kender nogen som kunne bruge en hjælpende hånd, vil jeg være meget interesseret :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle.

 

Jeg er interesseret i at høre' date=' om nogen har eller kender nogen som har brug for hjælp til sin hund i eller omkring Silkeborg. Det kunne være opgaver som at gå tur, eller på anden måde at aktivere hunden nogle timer, et par gange om ugen.

 

Hvis nogen har eller kender nogen som kunne bruge en hjælpende hånd, vil jeg være meget interesseret :D[/quote']

 

Hej.

 

Jeg synes du skal skrive lidt mere om dig selv, og om dine erfaringer indenfor hunde :) Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at høre lidt mere om det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'

Jamen jo, i har nok ret (:

 

Jamen jeg er en dreng på 19 år, jeg har netop afsluttet mit studie på Silkeborg Fodbold College, som er en kombination af fodboldtræning 2 gange om dagen på højt plan, også en HH eksamen på Handelsskole.

Jeg skal arbejde i Silkeborg et år, før jeg vil læse videre på universitet.

Jeg er meget åben, og frisk på nye udfordringer. Elsker at møde nye mennesker, og opleve ting som man ikke ser hver dag.

 

af erfaringer med hunde kan nævnes, at jeg er vokset op på en gård hvor vi havde 2 hunde, og stort set alle i familien har eller har haft hund. Jeg har været figurant for Rikke og hendes hund Faikon, som netop er blevet nummer 3 til VM for redningshunde i Kroatien.( mig i grå trøje på vedlagt link nederst på siden). Jeg har været med til hundetræning sammen med min onkel i allerede en tidlig alder, og har set hvordan hundetræning foregår.

Jeg har aldrig haft hund selv, eller taget nogen form for kurser eller uddannelser inden for hundetræning. Jeg elsker at lege med hunde, og at se de er lykkelige er det bedste der findes, så falder man helt for dem!

 

Ideen med at hjælpe en anden med hund, er at jeg kan få lidt erfaring inden jeg selv vil anskaffe mig en hund. Jeg synes det er en god måde at komme til at lære at omgås en hund alene.

 

håber det var nok, ellers må i jo sige til, hvis der er andre ting i gerne vil vide (:

 

LINK:

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=434650&r=6

Hvis linket ikke virker, må i gerne kontakte mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'

Mange tak for din ros (:

 

Ja det er lidt ærgeligt, vil ikke have noget imod at lære dine to søde hunde at kende, de ser rigtig dejlige ud :-D

 

Men håber der er nogen der bor i nærheden, som måske ville være interesseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
hey. du skriver du har været med til træning a hunde..hvor meget styr på det har du. da jeg har en hvalp på små 5 måneder som godt bruge det.

du kan jo kontakte mig på min mail [email protected]

 

Det lyder meget interessant(: jeg har sendt en mail til dig, glæder mig til at høre mere fra dig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...