Hop til indhold

Klædt på til udstilling...


Recommended Posts

Pallietter KUN til Show of Winners!!!

 

Mangler stadig de helt rigtige juniorhandler sko - har indtil videre kun et par i brun. Og de matcher altså ikke ordentligt. STORT problem!!!

 

Jeg kan skaffe fodposer i blå - hvis det er noget :mrgreen:

 

Endda to forskellige modeller hvoraf den ene er sådan lidt mere skinnende i det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan skaffe fodposer i blå - hvis det er noget :mrgreen:

 

Endda to forskellige modeller hvoraf den ene er sådan lidt mere skinnende i det :blink:

 

Skinnende?!?! Åhr, manner. Elsker ting der skinner!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min eneste paryk er sort, og med højt hår a la Ace Ventura (den dækker desværre ikke blond moments - er afprøvet).

 

Lillefod har vist sin egen paryk han medbriger :blink: Så er alle nemlig blonde :mrgreen:

 

Men lige nu behøver du den vist ikke :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cavastaff
Pænt hverdagstøj er ganske udmærket.

 

Smil til dommeren...... Tal med dommeren, når hunden bedømmes....

 

En smilende og venlig udstiller lægger dommeren mærke til.....:5up:

 

Rigtigt at man skal syne smilende og venlig, men der står altså i reglerne at man ikke må tale til dommer medmindre han/hun spørger om noget..

 

I vores race, blev der på et racemøde talt om påklædning, og der bliev enighed om at ha pænt tøj på, såsom jakkesæt,nederdel, blazer... Og det følger stort set alle.. Og sådan er det også rundt i europa..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Whippets
Pænt hverdagstøj er ganske udmærket.

 

Smil til dommeren...... Tal med dommeren, når hunden bedømmes....

 

En smilende og venlig udstiller lægger dommeren mærke til.....:5up:

 

 

Det er IKKE tilladt at tale til/med dommeren med mindre han/hun spørger dig om noget. Al henvendelse skal ske til ringpersonalet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er IKKE tilladt at tale til/med dommeren med mindre han/hun spørger dig om noget. Al henvendelse skal ske til ringpersonalet..

 

Jeg har både bedt dommeren om at bære min hund op og ned fra bordet - og bedt en anden dommer om at gå til min hund forsigtigt, fordi hun var lidt nervøs den dag (og havde bidt hul i en anden dommer dagen inden :pift: )

 

Og så tror jeg da i øvrigt at rådet om at være venlig og smilende er ret godt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...