Hop til indhold

12-ugers tjek


Gæst LauraS
 Share

Recommended Posts

Gæst LauraS

På fredag skal Louis til sit 12-ugers tjek/vacc/ormekur.

 

Er der noget vi skal være opmærksomme på eller huske at spørge om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hvis du vil have ham med til Sverige/visse andre lande, skal de rabies vaccineres og blodprøven kan først tages efter 120 dage (der er også lidt ventetid på svar og så skal man have stempel i passet) --- så hvis i overvejer at tage på ferie i udlandet engang, så spørg hvornår det er en god ide at få den vaccine.

 

Ellers så sørg for at det bliver et hyggeligt besøg med godbidder og klap :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have ham med til Sverige/visse andre lande, skal de rabies vaccineres og blodprøven kan først tages efter 120 dage (der er også lidt ventetid på svar og så skal man have stempel i passet) --- så hvis i overvejer at tage på ferie i udlandet engang, så spørg hvornår det er en god ide at få den vaccine.

 

Ellers så sørg for at det bliver et hyggeligt besøg med godbidder og klap :-D

 

Jeg troede faktisk at rabies vaccinen var i den normale vaccine :vedikke: :hmm: Eller? Jeg er bare sikker på at vi kan tage Dexter med til Danmark, og han har da kun fået sine "normale" vacciner...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ja rabies er frivillig, man giver den helst ikke før en vis alder, da for unge hvalpe kan blive ret syge af den.

 

Min svensker hvalp må komme til DK uden helt indtil han er 3 mdr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...