Gæst LauraS Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 På fredag skal Louis til sit 12-ugers tjek/vacc/ormekur. Er der noget vi skal være opmærksomme på eller huske at spørge om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hvis du vil have ham med til Sverige/visse andre lande, skal de rabies vaccineres og blodprøven kan først tages efter 120 dage (der er også lidt ventetid på svar og så skal man have stempel i passet) --- så hvis i overvejer at tage på ferie i udlandet engang, så spørg hvornår det er en god ide at få den vaccine. Ellers så sørg for at det bliver et hyggeligt besøg med godbidder og klap Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Hvis du vil have ham med til Sverige/visse andre lande, skal de rabies vaccineres og blodprøven kan først tages efter 120 dage (der er også lidt ventetid på svar og så skal man have stempel i passet) --- så hvis i overvejer at tage på ferie i udlandet engang, så spørg hvornår det er en god ide at få den vaccine. Ellers så sørg for at det bliver et hyggeligt besøg med godbidder og klap Jeg troede faktisk at rabies vaccinen var i den normale vaccine :hmm: Eller? Jeg er bare sikker på at vi kan tage Dexter med til Danmark, og han har da kun fået sine "normale" vacciner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2011 Årh nvm, jeg blander den sammen med en anden vaccine!!! (Vi fik nemlig tre vacciner, og rabies var en af dem, men den er nemlig frivillig, samt tror det var kennelhoste? ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Ja rabies er frivillig, man giver den helst ikke før en vis alder, da for unge hvalpe kan blive ret syge af den. Min svensker hvalp må komme til DK uden helt indtil han er 3 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LauraS Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Tak for de gode råd Jeg er spændt på tjekket imorgen, men det skal nu nok gå godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts