Lupus Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg er i forvejen ret nervøs for at vores nye hvalp ikke knytter sig nok til os (efter min vudering self), da han bruger vores gamle hund meget. Når jeg så ligger mig ned på gulvet og vil snakke med ham, så gør han? Meget endda. Jeg har svært ved at vudere hans "hensigter", da jeg både ser ham gå i legebuk, men samtidigt trækker sig væk fra mig og gør på afstand. Ikke engang legetøj kan lokke ham hen... Mon han føler at jeg kommer for tæt på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg er i forvejen ret nervøs for at vores nye hvalp ikke knytter sig nok til os (efter min vudering self), da han bruger vores gamle hund meget. Når jeg så ligger mig ned på gulvet og vil snakke med ham, så gør han? Meget endda. Jeg har svært ved at vudere hans "hensigter", da jeg både ser ham gå i legebuk, men samtidigt trækker sig væk fra mig og gør på afstand. Ikke engang legetøj kan lokke ham hen... Mon han føler at jeg kommer for tæt på? Mange hunde/hvalpe reagerer ret kraftigt på at man lægger sig ned, det synes de godt nok er underligt, og forkert! Så det er nok bare lidt blandede følelser hvalpen udviser der. Lad den bare få tid og ro til at vænne sig til at det er ok at du pludselig ligger ned. Sørg for at der kun kommer positivt ud af det, så kan du snart "snakke" med den også liggendes på gulvet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Mange hunde/hvalpe reagerer ret kraftigt på at man lægger sig ned, det synes de godt nok er underligt, og forkert! Så det er nok bare lidt blandede følelser hvalpen udviser der. Lad den bare få tid og ro til at vænne sig til at det er ok at du pludselig ligger ned. Sørg for at der kun kommer positivt ud af det, så kan du snart "snakke" med den også liggendes på gulvet. Det havde jeg aldrig tænkt på, altså at det er 'mærkelig', men det tror jeg da at du har ret i. Han er også en ret gøende hvalp, så der skal ikke så meget til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts