Hop til indhold

Fældning Fransk bulldog.


Gæst lene77
 Share

Recommended Posts

Gæst lene77

Hej alle

 

Hvor meget fælder jeres FB?

 

Sif har ikke haft fældet så meget, men syntes at hun er begyndt på at fælde mere......

 

Er det hvalpepelsen der ryger nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Mack - som er engelsk - fælder en del pt. Det er fordi det er forår/sommer, så begynder kræene at smide pelsen. Hunde skifter iøvrigt ikke fra hvalpe- til voksenpels.

 

Synes der er hundehår OVERALT i HELE huset - kombineret med at der konstant slæbes sand ind, så ligner huset noget der er løgn :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

oki ingen hvalpepels:mrgreen: Sjovt for det var det dyrelægen sagde :mrgreen:

 

Men rart at vide at det kun er for en periode, for hold da op jeg syntes godt nok der er hår allevegne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
oki ingen hvalpepels:mrgreen: Sjovt for det var det dyrelægen sagde :mrgreen:

 

Men rart at vide at det kun er for en periode, for hold da op jeg syntes godt nok der er hår allevegne

Altså ingen af mine hunde har skiftet pels som sådan, hårene bliver lidt længere - men det er ikke et radikalt skift. Ligeså med selve "pelskvaliteten", min ene franske + min engelske har sådan meget tyk pels (altså som om de har virkelig tæt pels med mange hår) - og det havde de også som hvalpe.

 

Ja, de hundehår ender overalt. 4 år efter min franske døde kunne jeg stadig finde hans hår - selv på tøj jeg ikke havde dengang han levede :shock:

 

Vi har pt. et sort tæppe under spisebordet - og kombineret med Macks røde/karamel/hvide-pels så er det et mareridt at få nogenlunde sort igen efter han igen har tæsket det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...