Hop til indhold

Verdens ondeste mor...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har verdens ondeste mor :oops:

 

I går aftes skulle hun lige ud i haven og nattisse før vi skulle i seng, og hun bliver så helt vildt optaget af et eller andet og står bare og stirrer ud i luften. Jeg forsøger at kalde på hende, men hun hører mig overhovedet ikke, og det på trods af at jeg står 3 meter fra hende...

 

Jeg finder så et lille bidetov som jeg kaster lige så forsigtig hen på hendes bagben, ikke så det gør ondt eller noget, men bare lige for at få hende ud af hendes trance. Og det skal jeg love for hun kom, hun blev vanvittig forskrækket, trak bagdelen ind under sig, vendte sig om og løb væk :cry:

 

Og selvom jeg efterfølgende brugte 15 minutter med hende ude i haven, og viste hende at der ikke var noget farligt, så nægtede hun at gå hen til det sted hvor hun stod før, og hun syntes alle mulige ting så ufattelig farlige ud.

 

Så kunne jeg ellers stå der og slå mig selv i hovedet, for jeg vidste jo egentlig godt at hun var lidt mere jumpy efter lynet slog ned i vores stue, og hun har også præsteret efterfølgende at fare ud af sofaen bare fordi jeg bevægede mig, men jeg tænkte altså ikke over det lige der :damn:

 

Det er så tydeligt at episoden da hun fik stød af en el-ledning er kommet helt frem i hendes hukommelse, hver gang hun bliver forskrækket skynder hun sig at tjekke sin bagdel (der hvor hun fik stød). Lige efter hun fik stød der reagerede hun hver gang snoren kom til at ramme hendes bagdel, og det er hun desværre begyndt lidt på igen...

 

Men hun har fandeme også været uheldig den sidste uge, først fik hun stød af en elektrisk fluesmækker, og derefter slog lynet ned i vores stue, stakkels tøs :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Luna :ae:

 

Men lad nu være med at banke dig selv i hovedet over det. Hvem husker alt altid?

 

Det er dog væmmeligt, at lynet har slået ned hos jer :shock: Er der sket noget med jer eller huset?

 

Der skete heldigvis ikke noget med nogen af os, men vores anlæg og højtalere døde, højtaleren er faldet halvt ud af væggen og der er helt sort rundt om den da det var her "lynet" kom ud.

 

Aij altså .. Man skulle da også efterhånden tro at hun blev forfulgt at stødet :ae:

 

Er hun stadig bange for det sted i haven nu hvor det er lyst ?

 

Jeg ved rent faktisk ikke om hun stadig er bange, for efter vores morgentur tog det mig et stykke tid at overbevise hende om overhovedet at gå ind af vores havelåge og ind i haven, men om det skyldes i går aftes, det ved jeg ikke...

 

Men i eftermiddag skal vi vist bruge en del tid ude i den have, det er jo skidesynd hvis hun konstant skal være på vagt både inde i huset og ude i haven

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved rent faktisk ikke om hun stadig er bange, for efter vores morgentur tog det mig et stykke tid at overbevise hende om overhovedet at gå ind af vores havelåge og ind i haven, men om det skyldes i går aftes, det ved jeg ikke...

 

Men i eftermiddag skal vi vist bruge en del tid ude i den have, det er jo skidesynd hvis hun konstant skal være på vagt både inde i huset og ude i haven

 

Altså ... I har da heller ikke været heldige :vedikke:

 

Jeg håber at Luna hurtigt finder ud af at haven ikke er farlig :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså ... I har da heller ikke været heldige :vedikke:

 

Jeg håber at Luna hurtigt finder ud af at haven ikke er farlig :x:

 

Tak, heldigvis er Luna en robust hund, så jeg håber at hun bare lige skal have en lille uges tid til at lande oven på oplevelsen, og så er hun forhåbentlig ok igen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåår lille Luna dog :cry:

 

Og stop nu med at gå der og punke dig selv for meget, sket er sket og som andre også skriver, så kan vi ikke huske alting altid :ae:

 

Jeg håber at det snart går over og hun bliver sig selv igen alle steder :x:

 

Jeg ægrede mig bare sådan efter det skete, og så blødte mit hjerte fordi hun blev så forskrækket, men selvfølgelig havde jeg aldrig gjort det hvis jeg havde været klar over hvor forskrækket hun ville blive.

 

Men Luna er sej, så jeg er overbevist om at hun snart er helt sig selv igen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ægrede mig bare sådan efter det skete, og så blødte mit hjerte fordi hun blev så forskrækket, men selvfølgelig havde jeg aldrig gjort det hvis jeg havde været klar over hvor forskrækket hun ville blive.

 

Men Luna er sej, så jeg er overbevist om at hun snart er helt sig selv igen :x:

Selvfølgelig havde du ikke det, jeg kan sq godt forstå du blev ked af at se hendes reaktion :ae:

 

Og jaah, sku er hun en sej lille nyser :blink: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...