Gæst EmmaISS Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Jeg søger min egen lille hvalp, men kan ikke finde andre sider på nettet udover guloggratis.dk og dba.dk. Er der nogen der har andre mulige sider, hvor jeg kan finde de små søde hvalpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Her er DKKs liste over fransk bulldog opdrættere, tag et kig på deres hjemmesider eller se om du kan finde en hvalpeliste, den ligger nok under racens specielklubs hjemmeside. http://www.hundeweb.dk/dkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=24 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Du kan evt. se her: Bulldog-Klubben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stitch Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Køb for Guds skyld en hund gennem Bulldogklubben/FCI-godkendt opdrætter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg vil også anbefale www.bulldogklubben.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts