ridiger Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Var der nogle herinde som så det nye afsnit igår. Og hvem af brødrene kan du bedst lide og hvorfor? 1: 2: Kan selv bedst lide Ian somerhalder. Syntes at han giver rollen som Damon et dejligt tvist til den mørke side Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Jeg ser det på nettet, har set de 2 første sæsoner.. er der en sæson 3 nu? Jeg kan bedst li Damon og krydser hele tiden fingre for han får Elena Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Jeg ser det på nettet, har set de 2 første sæsoner.. er der en sæson 3 nu? Jeg kan bedst li Damon og krydser hele tiden fingre for han får Elena sæson 3 skulle komme senere på året, har jeg hørt rygter om. Men om det passer ved jeg ikke, desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 sæson 3 skulle komme senere på året, har jeg hørt rygter om. Men om det passer ved jeg ikke, desværre Øv, hader at vente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg har misset en del afsnit, men jeg har mødt Ian Somerhalder (dengang han var mest kendt for Lost) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg har misset en del afsnit, men jeg har mødt Ian Somerhalder (dengang han var mest kendt for Lost) Jeg vil overhoved ikke snakke mere med dig Ej.... hvordan er han irl :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg vil overhoved ikke snakke mere med dig Ej.... hvordan er han irl :hmm: Han var faktisk rigtig flink. Rigtig mange celebs er sådan lidt "give me your money and go away quickly", men han var virkelig flink og tog sig tid til alle i køen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Jeg har misset en del afsnit, men jeg har mødt Ian Somerhalder (dengang han var mest kendt for Lost) Havde sku stjålet ham med hjem i kufferten :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Damon :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Damon :slem: Kunne man bede om en begrundelse for valget "Damon" Selv om vi er enige, er jeg nysgerrig. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Kunne man bede om en begrundelse for valget "Damon" Selv om vi er enige, er jeg nysgerrig. :blink: :hmm: Han er fræk... Altså jeg kan også godt lide Stefan. Men Ian Somerhalders øjne kan jeg ikke stå for... Og så er han sådan wanna be bad ass, men har efterhånden svært ved det pga sine følelser for Elena. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Så er det i aften kl 23.00 på tv3 man skulle åbne en flaske rødvin og pimpe samtidig med filmen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Åh har hverken set sæson to eller tre, men har bestilt dem... Jeg er aldrig hjemme længe nok til at kunne følge med i noget som helst! :damn: Til gengæld har jeg læst bøgerne, og hold da op hvor har de stort set intet med hinanden at gøre... :hmm: Jeg må dog indrømme jeg er Stefan fan, jeg er mere til prettyboy end badboy... Jeg er også mere til Edward end Jacob i Twilight f.eks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Åh har hverken set sæson to eller tre, men har bestilt dem... Jeg er aldrig hjemme længe nok til at kunne følge med i noget som helst! :damn: Til gengæld har jeg læst bøgerne, og hold da op hvor har de stort set intet med hinanden at gøre... :hmm: Jeg må dog indrømme jeg er Stefan fan, jeg er mere til prettyboy end badboy... Jeg er også mere til Edward end Jacob i Twilight f.eks. Er sæson 3 ude??? :banan: Åhhh Jacob Jeg er sån en der godt kan forelske mig i mennesker fra fjernsynet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2011 Er sæson 3 ude??? :banan: Åhhh Jacob Jeg er sån en der godt kan forelske mig i mennesker fra fjernsynet Åh undskyld jeg vækkede begejstring, nej desværre, sæson 3 er ikke ude endnu. Men jeg har bestilt sæson to som er ude om lidt for at kunne følge med i sæson 3 når den engang kommer. Hi hi, jeg forelsker mig også i folk fra fjernsynet, eller værre endnu fra bøger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Smelte :hjerte: Suk* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Nå, når nu man er arbejdesløs. kan man jo ligeså godt gå i gang med denne serie Har nu set 3 afsnit i seson 1. Jeg har så set et afsnit på et tidspunkt, hvor ham den mørkhårede vidst var blevet god? Og hvornår finder Elena ud af at hun dater vampyre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Og hvornår finder Elena ud af at hun dater vampyre? Afsnit 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret September 8, 2011 Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Er der andre end mig der har læst bøgerne bag serien?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Blev damon god, da halskæden døde? hva? hva? hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Er der andre end mig der har læst bøgerne bag serien?? Nej, men vil gerne Blev damon god, da halskæden døde? hva? hva? hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Nej, men vil gerne Jeg vil så advare at de stort set intet har med serien at gøre... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Jeg vil så advare at de stort set intet har med serien at gøre... :hmm: På den gode spændende måde eller den hovedrystende hvor man tænker... hva´sker der lige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 På den gode spændende måde eller den hovedrystende hvor man tænker... hva´sker der lige Det er et godt spørgsmål... :hmm: Nogen gange tænkte jeg "hold da helt op", men jeg vil sige det er til seriens fordel. Bøgerne er meget overdrevne med kitsuner, dark dimensions/underverdene m.m. Meeeget fantasifyldt... Så det kommer lidt an på om man er til den slags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts