Hop til indhold

The vampire diaries


ridiger
 Share

Recommended Posts

Var der nogle herinde som så det nye afsnit igår.

 

Og hvem af brødrene kan du bedst lide og hvorfor?

 

1:

images?q=tbn:ANd9GcStKHis9GFZ7khV3fGjZOzi_QoUThaxSvP-nko5Zlr1hNkLpcALgA

 

2:

images?q=tbn:ANd9GcSC-qEpP17RFKm2_j4uWYuTTN7cgmNJYnbahZOihIYZ5UbxZM_Z

 

 

Kan selv bedst lide Ian somerhalder. Syntes at han giver rollen som Damon et dejligt tvist til den mørke side

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh har hverken set sæson to eller tre, men har bestilt dem... Jeg er aldrig hjemme længe nok til at kunne følge med i noget som helst! :damn: Til gengæld har jeg læst bøgerne, og hold da op hvor har de stort set intet med hinanden at gøre... :hmm:

 

Jeg må dog indrømme jeg er Stefan fan, jeg er mere til prettyboy end badboy... Jeg er også mere til Edward end Jacob i Twilight f.eks. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh har hverken set sæson to eller tre, men har bestilt dem... Jeg er aldrig hjemme længe nok til at kunne følge med i noget som helst! :damn: Til gengæld har jeg læst bøgerne, og hold da op hvor har de stort set intet med hinanden at gøre... :hmm:

 

Jeg må dog indrømme jeg er Stefan fan, jeg er mere til prettyboy end badboy... Jeg er også mere til Edward end Jacob i Twilight f.eks. :lun:

 

Er sæson 3 ude??? :banan:

 

Åhhh Jacob :lun:

 

Jeg er sån en der godt kan forelske mig i mennesker fra fjernsynet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er sæson 3 ude??? :banan:

 

Åhhh Jacob :lun:

 

Jeg er sån en der godt kan forelske mig i mennesker fra fjernsynet :oops:

 

Åh undskyld jeg vækkede begejstring, nej desværre, sæson 3 er ikke ude endnu. Men jeg har bestilt sæson to som er ude om lidt for at kunne følge med i sæson 3 når den engang kommer.

 

Hi hi, jeg forelsker mig også i folk fra fjernsynet, eller værre endnu fra bøger! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
På den gode spændende måde eller den hovedrystende hvor man tænker... hva´sker der lige

 

Det er et godt spørgsmål... :hmm: Nogen gange tænkte jeg "hold da helt op", men jeg vil sige det er til seriens fordel. Bøgerne er meget overdrevne med kitsuner, dark dimensions/underverdene m.m. Meeeget fantasifyldt... :vedikke: Så det kommer lidt an på om man er til den slags. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...