Hop til indhold

YES! Min hund eeeelsker at blive børstet


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Efter to hunde, som hadede at blive børstet. Det var det ondeste af det ondeste, bortset fra bad, jeg kunne gøre ved dem. Og nu har jeg en hund som NYDER at blive børstet :banan::klovn:

 

Jeg havde lige set i ånden at jeg skulle til at kæmpe med 60 kilo dødvægt, men det er tæt på at jeg ikke behøver at bevæge børsten. Jeg skal bare holde den stille og så skal Chinook nok selv bestemme hvor der skal børstes og han står stille og rolig og lader sig håndtere også på halen. :lun:

 

Jeg bliver mere og mere vild med den hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt nok!

 

Møffe elsker også at blive børstet - dog ikke på halen! Så der er jeg liiiidt misundelig :genert: Han vender sig altid om og begynder at bide. I halen, that is :mrgreen:

 

Ligger han ned, er der så ikke noget problem i det - mærkelige vuf :vedikke:

 

Så længe det ikke går ud over dine hænder :mrgreen:

Det eneste mini-problem, er at børste altså er det sjovest legetøj og derfor skal der bides lidt i den en gang imellem.... Med det resultat at han stikker sig på børsterne :stupid:

Men sjovt er det, synes han, så jeg nyder også at børste ham - det bette pus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe det ikke går ud over dine hænder :mrgreen:

Det eneste mini-problem, er at børste altså er det sjovest legetøj og derfor skal der bides lidt i den en gang imellem.... Med det resultat at han stikker sig på børsterne :stupid:

Men sjovt er det, synes han, så jeg nyder også at børste ham - det bette pus :lun:

 

Det syntes Møffe også :engel: Det er dog heldigvis gået over! *pyha*

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er dejligt, at have en hund der nyder at blive håndteret, og ret praktisk, min den mindste hun er helt vild, for at komme op på trimmebordet, når hun så er kommet derop, lægger hun sig til rette og falder i søvn, så kan jeg pusle og nusse alt det jeg har lyst til :lun:

 

Hvor herligt :-D

Så ved du da altid hvordan du kan få hende i ro :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Det kan jeg godt forstå du er glad for!

 

Vi diskuterer stadig lidt engang imellem, men han er faktisk ok god til det efterhånden. Sjovt nok har jeg lagt mærke til at hvis han får et tyggeben imens, så gider han indtil tyggebenet er indhaleret... hvis han ikke får noget, så må jeg blive ved i en halvanden times tid :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...