Gæst SandraO Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hej Er der nogle der skal med på Søndrestrand senere og mødes med min 14 uger hvalp og min mors engelsk springer på 4 år ? Vi mødes ved hotel hvidehus også hvad tid der passer jer bedst? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Pssst det er 4600 Køge, hvis der er nogen, der sætter en gps efter det:engel: Desværre.. Vi har lige været ved stranden selv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SandraO Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Pssst det er 4600 Køge, hvis der er nogen, der sætter en gps efter det:engel: Desværre.. Vi har lige været ved stranden selv.. hehe mange tak jeg er ny flyttet til næstved så bytter nogle gange om på 46 & 47 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Basset-baby Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Uhh, du frister Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SandraO Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Uhh, du frister hehe vi tager til stranden næste lege dag :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts