Hop til indhold

Blærerøv på Labradorskole


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Vi er begyndt at gå tur i Ermelunden hver lørdag.

Den ene knægt arbejder i Radiobilerne (og andre forlystelser), så når vi har kørt ham afsted, er det oplagt lige at stoppe på vejen og gå en tur.

 

Vi var så også afsted sidste søndag (han havde taget en ekstra vagt) og der er åbenbart Labradorskole i Ermelunden om søndagen.

 

Nå, jeg havde denne dag glemt snoren :stupid:, og vores normale tur går lige forbi hvor de øvede.

 

Hvad nu.......

Jeg prøver sg*

På plads........ 10m forbi...... og hun gik bare lige hvor hun skulle :5up:

Mon der lige var én der var stolt her :-D

 

Tværs over Ermelunden, forbi hestene, ind i skoven, rundt og en halv time senere tilbage til Ermelunden.

 

Hvem havde lige flyttet sig og øvede nu apportering i søen - Lab' skolen selvfølgelig :roll:

 

Nå vi prøver da bare igen.

På plads....... denne gang skulle hun godt nok kigge lidt efter dem, det var lidt mere aktivitet denne gang, men hun gik SÅ flot forbi endnu engang.

 

Man kunne godt føle sig lidt som en blærerøv, men for fan*** hvor bliver man stolt af sin hund.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtige Bailey:lun: Og ja det er en fed fornemmelse:-D

 

Det er lige det, det er !

Det er jo normalt et sted hundene leger - jeg var ikke klar over der også blev trænet der.

Glemt snor - og hva' så.... vi viser dem da bare hvordan det skal være :mrgreen:

 

Gu gør man så!!

 

Og du må godt være pave stolt :-) :-)

 

Tak, det er jeg også. Hun kan de ting jeg ønsker hun skal kunne - og en masse mere.

Og så har hun kun haft en sæson på skole (Begynderholdet, der var alt for nemt). Hun kan det bare.....

Jeg er selvfølgelig også blevet bedre efterhånden, men hun forstår det meste med det samme, og vi har faktisk ikke trænet ret meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...