Lene og Athena Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Er der andre herinde der foder med dette mærke? Selv er jeg begyndt for ca. en måned siden på varianten Fisk og grøntsager, det tiltalte mig der ikke var nogen tilsætning og korn i foderet. Fedt procenten er heller ikke så tosset, da min hund er "lettere buttet" Kunne være rart at høre om andre har gode/dårlige erfaringer med dette produkt, jeg har indtil videre kun set og hørt positive oplevelser. Et rigtig stort plus er, der ikke kommer ret meget ud af den anden ende, og det i sig selv er en god ting med en hund på over 70 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Vi brugte mange af deres varianter før i tiden (med rigtig gode erfaringer)i den pension hvor jeg arbejder. Vi stoppede kun fordi det firma der leverede det var så upålidelige at vi flere gange var meget tæt på at stå uden foder til de af hundene der ikke kunne spise andet! totalt uacceptabelt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Vi brugte mange af deres varianter før i tiden (med rigtig gode erfaringer)i den pension hvor jeg arbejder. Vi stoppede kun fordi det firma der leverede det var så upålidelige at vi flere gange var meget tæt på at stå uden foder til de af hundene der ikke kunne spise andet! totalt uacceptabelt. Det er så heller ikke særlig smart med ustabil levering, det skal bare være i orden. Jeg vidste ikke der var nogen forhandlere/leverancer i DK før indtil for nylig. Jeg køber det selv her i DK, og ved godt det kan fås på zooplus o.lign. Men dejligt at høre om gode erfaringer, jeg er selv rigtig godt tilfreds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Det er så heller ikke særlig smart med ustabil levering, det skal bare være i orden.Jeg vidste ikke der var nogen forhandlere/leverancer i DK før indtil for nylig. Jeg køber det selv her i DK, og ved godt det kan fås på zooplus o.lign. Men dejligt at høre om gode erfaringer, jeg er selv rigtig godt tilfreds. jeg bor i UK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 jeg bor i UK Det ser jeg nu,:stupid: så kan jeg bedre forstå det, er vist et temmelig populært produkt derover, er rigtig glad for jeg nu kan få det i DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts