Hop til indhold

Lommekamera, hvilket et af disse to...?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Jans lommekamera er desværre gået til efter kun 4 år. Blitzen virker ikke mere.

Jeg har lovet at finde et nyt til ham og har kig på disse to:

 

PhotoCare

 

PhotoCare

 

Han skal have et der er nemt, men samtidig skal det også være er der er lidt udfordring i for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst christofferhh
Jans lommekamera er desværre gået til efter kun 4 år. Blitzen virker ikke mere.

Jeg har lovet at finde et nyt til ham og har kig på disse to:

 

Han skal have et der er nemt, men samtidig skal det også være er der er lidt udfordring i for mig.

 

Halløj :-)!

 

Olympus Mju 5010 som dit første link omhandler er det eneste jeg kan se, nr 2 link virker ikke. Dog vil jeg sige at Olympus Mju 5010 er et godt kamera til prisen og fungere ret godt. Nu ved jeg dog ikke lige "udfordrings" mæssigt, der skulle være rimeligt med funktioner at gå i krig med, dog stadig forblive simpelt. Så helt klart et godt kamera til pengene!

 

Kort sagt: Kvalitets mæssigt er vi oppe i den høje ende, men ikke helt oppe i det høje felt. Så som jeg sagde: Godt kamera til en god pris.

 

Jeg ville vælge det! Nu ville jeg så gerne ha' at vide hvad nr 2 var, men held og lykke med "fangsten" på det rigtige kamera.. Det er en ond cirkel at bevæge sig ind i nogengange ;)

 

Mvh Christoffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj :-)!

 

Olympus Mju 5010 som dit første link omhandler er det eneste jeg kan se, nr 2 link virker ikke. Dog vil jeg sige at Olympus Mju 5010 er et godt kamera til prisen og fungere ret godt. Nu ved jeg dog ikke lige "udfordrings" mæssigt, der skulle være rimeligt med funktioner at gå i krig med, dog stadig forblive simpelt. Så helt klart et godt kamera til pengene!

 

Kort sagt: Kvalitets mæssigt er vi oppe i den høje ende, men ikke helt oppe i det høje felt. Så som jeg sagde: Godt kamera til en god pris.

 

Jeg ville vælge det! Nu ville jeg så gerne ha' at vide hvad nr 2 var, men held og lykke med "fangsten" på det rigtige kamera.. Det er en ond cirkel at bevæge sig ind i nogengange ;)

 

Mvh Christoffer

 

Nummer to er åbenbart udsolgt, det var et Olympus VR-320

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst christofferhh
Nummer to er åbenbart udsolgt, det var et Olympus VR-320

 

Well, så ville jeg hellere købe et 330 som så vidt jeg husker, har mulighed for 3d.. Kvaliteten skulle være fin. Når jeg lige får tid vil jeg gerne forsøge at "catche" op med nogle af de modeller der findes og se om jeg kan finde nogle gode tilbud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Well, så ville jeg hellere købe et 330 som så vidt jeg husker, har mulighed for 3d.. Kvaliteten skulle være fin. Når jeg lige får tid vil jeg gerne forsøge at "catche" op med nogle af de modeller der findes og se om jeg kan finde nogle gode tilbud.

 

Tak, det må du gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst outofcontrol

jeg ville råde dig til at vælge et lommekamera fra sony :) Men det nok smag og behag. Det nemt, og kan fåes til samme penge som olympussen du linker til, og sony er bare meget bedre med deres carls zeis :) smiler.

Jeg har selv et sony, og har arbejdet i en fotoforretning, så det ikke bare noget jeg siger :P det er virkeligt et godt lille kamera man får for pengene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...