Hop til indhold

Pletter på gulvet


Gæst Karla Karlsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Karla Karlsen

Først vil jeg godt lige informere om at vi selvfølgelig kontakter dyrlægen så det er et råd jeg ikke behøver.

Jeg er bare interesseret i at hører om der er nogen der har en idé om hvad det kan være.

Vi har en dejlig rottweiler tæve på lidt over 4 år som er neutraliseret, hund er fodret med BARF.

Vi har nu nogle gange med lidt mellemrum, kan desværre ikke helt sige noget om hvor længe, oplevet at hun efterlader pletter på gulvet i soveværelset hvor hun ligger meget. Der er tale om vand agtigt, brunlige pletter som tørrer ind til brune pletter hvis jeg ikke lige opdager dem i tide. De ligger som dråber. Vi har undersøgt hendes ører for om det skulle være ører betændelse men der er hverken noget at se eller føle.

Hvad kan det dog være? Har i et bud? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karla Karlsen
Kan det være urin. Nogle få steriliserede tæver får jo hormonmangel og efterfølgende urinvejs inkontinens. Hos nogle hjælper en lille pille med hormontilskud.

 

Vi har overvejet det, men jeg undre mig over at det er brunt og ikke lugter af noget. Troede lange at det var blod fordi det har den brunlige farve som indtørret blod har, men efter at have set det friskt så er det slet ikke rødt.

Hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at hun var i løb.

Har også overvejet om det måske er olie/slim fra afføring, pga. noget hun får at spise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har overvejet det, men jeg undre mig over at det er brunt og ikke lugter af noget. Troede lange at det var blod fordi det har den brunlige farve som indtørret blod har, men efter at have set det friskt så er det slet ikke rødt.

Hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at hun var i løb.

Har også overvejet om det måske er olie/slim fra afføring, pga. noget hun får at spise.

 

"frisk" blod kan også være meget mørkebrunt, det betyder bare at det har været lidt længe om at komme ud af hende. (Undskyld det klamme billede:oops:)

 

Hvis det kommer ex. fra hendes livmoder, så kan det godt nå at blive mørkt inden det kommer ud af hendes kønsåbning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...