Hop til indhold

Hvilken hundefløjte??


Tonks
 Share

Recommended Posts

Kan man få en hundefløjte der lyder som et pift? :hmm: min mor kan pifte, og izzie reagere 100% HVER gang min mor pifter efter hende, så kunne godt tænke mig at finde en fløjte der kunne matche den lyd på en måde :mrgreen:

 

Især når min mormor skal passe hende i 14 dage i sommerferien, der skal hun jo også være løs og hun hører nogengange ikke når jeg råber. :vedikke:

 

Nogen der har nogle gode links? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, jeg gør, men den lyder ikke som et pift.

 

Jeg bruger sådan en helt almindelig hundefløjte købt i en jagtbutik, mener det er denne: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Okay dem har jeg set, gir de en lyd? eller kun så hunden kan høre det? :vedikke:

 

Hvad med sådan en almindelig fløjte, tror du ikke den kunne have samme virkning?

 

39_s.jpg

 

Jo det ku faktisk godt tænkes :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

I princippet kan fløjten have en hvilken som helst lyd, bare hunden kan høre den. Fløjten virker ikke af sig selv, men skal selvfølgelig betinges og trænes nøjagtig som et verbalt indkald.

 

Ja dét er klart! :blink: tanken er også at det vil hun godt kunne finde ud af, når hun reagere af sig selv når min mor pifter. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...