Hop til indhold

Sommertræning i Jersie (Sjælland)


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Javel, Hr. General ;-). Har just tilmeldt os, men kan ikke komme d. 5/7 da jeg er i sommerhus. Men nej, jeg har ikke bil, så kommer med toget. Tænker at jeg måske kan følges med Petrine?

 

Vender lige tilbage, når jeg har hørt fra træningsstedet :-D

 

Nå ja, godt ord igen :blink::mrgreen:

 

Det bliver vildt hyggeligt - glæder mig til at møde dig ( de andre har jeg mødt og de er søøøøøøde :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad har i valgt at deltage i ?

 

Jeg har valgt:

 

12/7 : Først rally og så tricks

19/7 : Først rally og så agility.

 

Og så har jeg lige spottet at, i hvert fald Jeanette og jeg, kender to andre der også skal med.

 

Jeg har bare valgt rally hele vejen igennem:genert: Skulle nok have valgt tricks.. oh well:genert:

 

Gør vi.. haha kiggede ikke engang på mailadresserne.. Hvem kender vi?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige kommet hjem fra første træning i Jersie.

 

Jeanette og jeg var de eneste herfra der kom i dag og det var smadder hyggeligt.

 

Vi skulle selvfølgelig starte med at varme vores hunde op og få god kontakt til den.

Så lavede vi lidt forskelligt b.la. elefanten, som nogle aldrig havde prøvet før og andre fik så sværere opgaver ( lave den hvor hundens bagpoter var på baljen, gå med uret rundt osv.)

Der var også lidt elementer af lydighed og lidt trick ( lære hunden at stikke hovedet ned i en balje)

 

Efter ca. 30 min. skulle vi så lave rally og eftersom både Luna og nana er begynder rally mestre, skulle vi gå banen, de havde opstillet, uden at kende den. vi skulle altså bare gå og så læse skiltene efterhånden, som vi nåede til dem.

 

Jeg vil meget gerne rose Jeanette og Luna - de har bare rykket sig så meget siden jeg så dem sidst :banan:

Træneren var rigtig god til at spotte, hvad der var galt og da J. fik det at vide gik, de en perfekt bane i fin fart og uden at Luna hang :klap:

 

Til sidst fik vi lektier for:

Lær hunden at gå ind foran uden brug af håndtegn, brug kun kommando.

 

 

Det var en super hyggelig træningstime, omend Nana og jeg kendte alle øvelserne i forvejen. Det gør nu ikke spor - man kan altid blive meget bedre.

 

Bagefter kørte vi til Burger King og fik grissemad og sad og snakkede et par timer, blev det vist til :-D

 

Tak til Luna og Jeanette for en rigtig hyggelig aften :-D

Glæder mig til næste tirsdag, hvor Petrine og Bustertrold??, joiner os :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...